کد خبر : 1766070 | 14 تیر 1400 ساعت 20:51 | 32.1K بازدید | 3 دیدگاه

گواردیولا و پاسخ تند به انتقادات رئیس لالیگا

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تمام و کمال پاسخ انتقادات خاویر تباس، رئیس لالیگا را داده است.

گواردیولا و پاسخ تند به انتقادات رئیس لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، خاویر تباس در سال های اخیر بارها مدیران منچسترسیتی را به عدم رعایت قوانین متهم و از محرومیت های احتمالی این تیم متمول استقبال کرده است. حالا پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسلونا در مقام دفاع از تیم خود برآمده و مدعی شد شرایط مالی تیم های لالیگایی با برخی تغییرات بهتر خواهد شد.

 

پپ گواردیولا در مصاحبه با TV3 گفت: "نمونه های دیگری از مدیریت بهتر در عرصه فوتبال نیز وجود دارد و شما این موضوع را در قاره آسیا می بینید. آقای خاویر تباس باید یاد بگیرد که مدیران آن کشورها چه می کنند. شاید در این صورت او می تواند محصول خود را در کشورهای دیگر بفروشد. مردم شکایت دارند، اما به لطف سرمایه گذاری سایر باشگاه ها در کشورهای دیگر، این روند ادامه دارد.

 

1607072

 

خاویر تباس باید این موارد را یاد بگیرد، زیرا به نظر می رسد او بیش از همه می داند و از همه عاقل تر است. شاید با ایجاد برخی تغییرات تیم هایی چون بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و والنسیا منابع مالی بیشتری برای سرمایه گذاری های مورد نیاز خود داشته باشند."

 

پپ گواردیولا همچنین در پاسخ به اظهارات اخیر رئیس لالیگا مبنی بر عدم تمایز در تصمیم گیری برای بارسلونا در مورد تمدید قرارداد لیونل مسی نیز گفت: "چه خوب که خاویر تباس اصلا نمی خواهد قوانین کنترل شرایط اقتصادی را تغییر دهد. ما باید وظیفه خود را به درستی انجام دهیم. زیرا اگر این اتفاق رخ ندهد از ما شکایت خواهد شد و باید در دادگاه از خود دفاع کنیم. فران سوریانو، مدیر منچسترسیتی وظیفه را به شکل صحیح انجام می دهد."

دیدگاه‌ها