کد خبر : 1766071 | 14 تیر 1400 ساعت 20:53 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

داور اگر کمی مهربان بود استقلال را می بردیم؛

احمدی: مقابل گل گهر حق اشتباه نداریم

هافبک تیم آلومینیوم معتقد است که تیمش می توانست در مقابل استقلال، برنده بازی باشد.

احمدی: مقابل گل گهر حق اشتباه نداریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم آلومینیوم فردا در حالی به مصاف گل گهر می رود که هفته گذشته مقابل استقلال در اراک به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت. مصطفی احمدی، هافبک تیم آلومینیوم اراک در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد شرایط تیمش در آستانه بازی فردا گفت: خدا را شکر در شرایط بسیار خوبی قرار داریم؛ وقت زیادی برای ریکاوری و آماده شدن برای بازی نداشتیم اما با تدابیری که کادر فنی اندیشیده، خودمان را آماده ارائه یک بازی خوب کرده ایم.

 

وی در مورد تساوی بدون گل مقابل استقلال گفت: همه دیدند که مقابل استقلال چقدر خوب بودیم. شانس این را داشتیم که حتی تیم برنده زمین باشیم ولی در بعضی از صحنه ها بدشانس و کم دقت بودیم. البته اگر داور هم کمی با ما مهربان بود می توانستیم به گل رسیده و پیروز شویم.

 

هافبک آلومینیوم با اشاره به حساسیت بازی فردا مقابل گل گهر تاکید کرد: موقعیت دو تیم گل گهر و آلومینیوم در جدول حساسیت بازی فردا را خیلی زیاد کرده است. تیم برنده شانس بیشتری برای کسب سهمیه خواهد داشت. می خواهیم در ادامه روند خوبی که در طول فصل داشته ایم، در این بازی هم یک نتیجه قابل قبول کسب کنیم. البته باید این را هم در نظر بگیریم که گل گهر خیلی تیم پر ستاره و خطرناکی است و به هیچ عنوان نباید در برابر این تیم اشتباه کنیم.

دیدگاه‌ها