کد خبر : 1766072 | 14 تیر 1400 ساعت 21:04 | 7K بازدید | 2 دیدگاه

آندریاس کریستنسن:

باید هری کین را کنترل کنیم

آندریاس کریستنسن، مدافع دانمارکی چلسی مدعی شد خط دفاعی دانمارک باید در برابر هری کین آماده باشد.

باید هری کین را کنترل کنیم

به گزارش "ورزش سه"، شگفتی سازی های تیم ملی دانمارک در رقابت های یورو 2020 ادامه دارد و آنها اخیرا با غلبه بر جمهوری چک موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی این تورنمنت شدند. در آستانه دیدار حساس برابر انگلیس، آندریاس کریستنسن به تمجید از هری کین و رحیم استرلینگ، دو ستاره آماده خط حمله این تیم پرداخته است.

 

1614813

 

آندریاس کریستنسن گفت: "هری کین یک مهاجم هدف آماده بوده و پاهای قدرتمندی دارد. از نظر من هری کین یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال محسوب می شود. همین امر برای استرلینگ هم صدق می کند، او فوق العاده سریع بوده و می تواند با فرار در پشت مدافعان دروازه ما تهدید کند. او همچنین در باشگاهی بازی می کند که همیشه عادت دارد مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد و این سبک موید آن است که رحیم استرلینگ هنگام پا به توپ شدن دارای ویژگی های فوق العاده ای است.

 

بنابراین این دو بازیکن نفرات مهم خط حمله انگلیس هستند و ما باید سعی کنیم جلوی آنها را بگیریم. هری کین واقعا بازیکن فوق العاده ای محسوب می شود و توانایی های فراوانی در هنگام مالکیت توپ دارد. بدین ترتیب ما باید مراقب باشیم تا زیاد به او نزدیک نشویم. این وظیفه مدافعان دانمارک است به جای مبارزه تن به تن با هری کین، تلاش کنیم این بازیکن را تحت کنترل خود دربیاوریم."

دیدگاه‌ها