کد خبر : 1766076 | 14 تیر 1400 ساعت 21:51 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

توماس فرانک:

هیولمند هم‌سطح گواردیولا و توخل است

توماس فرانک، سرمربی برنتفورد مدعی شد توانایی های تاکتیکی کسپر هیولمند، سرمربی دانمارک با پپ گواردیولا هم سطح است.

هیولمند هم‌سطح گواردیولا و توخل است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی دانمارک در اولین دیدار خود در رقابت های یورو 2020 با یک گل مغلوب فنلاند شده و البته کریستین اریکسن را نیز به علت حمله قلبی از دست داد. در آن مقطع کمتر کسی حتی تصور می کرد دانمارک قادر به صعود به دور بعدی باشد، اما آنها دست به کاری بزرگ زده و موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی این تورنمنت شدند. شاگردان کسپر هیولمند فردا شب برای رسیدن به فینال باید به مصاف تیم ملی انگلیس بروند و توماس فرانک مدعی شد سرمربی دانمارک در بین بهترین های اروپا جای دارد.

 

1618143

 

توماس فرانک که با برنتفورد موفق به صعود به بالاترین سطح فوتبال انگلیس شده و در این فصل در لیگ برتر با پپ گواردیولا و منچسترسیتی روبرو خواهد شد، گفت: "من کسپر هیولمند را در بین مربیان بزرگ فوتبال اروپا و در حد پپ گواردیولا و توماس توخل توصیف می کنم. این سرمربیان به واکنش های سریع و تغییر تاکتیک های ناگهانی در جریان مسابقات تیم های خود معروف هستند و امروزه سرمربیان زیادی چنین مواردی را در تمرینات به بازیکنان خود گوشزد نمی کنند.

 

اما کسپر هیولمند در طول مسابقات قهرمانی اروپا با بازیکنانش چنین مواردی را تمرین کرده و دانمارک این موضوع را در زمین نشان می دهد. به همین دلیل از نظر من کسپر هیولمند در میان بهترین های عرصه مربیگری قرار دارد."

دیدگاه‌ها