کد خبر : 1766104 | 15 تیر 1400 ساعت 20:10 | 126.7K بازدید | 28 دیدگاه

یحیی با دو مهاجم نوک در اهواز؛

ترکیب پرسپولیس در مقابل فولاد

پرسپولیس در حالی به مصاف فولاد خواهد رفت که با پیروزی در این بازی می‌تواند صدرنشینی خود را تثبیت کند.

ترکیب پرسپولیس در مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل در صدر جدول حاضر است، در حساس‌ترین و شاید سخت‌ترین بازی خود اکنون تقابل با شاگردان جواد نکونام را در پیش دارد.

 

دیدار رفت دو تیم در شرایطی در استادیوم آزادی به سود پرسپولیس پایان یافت که حواشی زیادی در پی داشت و اکنون چه کادرفنی و چه بازیکنان دو تیم با انگیزه‌های شخصی بالا در این تقابل حاضر خواهند شد و امیدوارند به نتیجه لازم دست یابند. پرسپولیس به بردی دیگر مقابل فولاد برای تداوم صدرنشینی و نکونام و شاگردانش نیز به دنبال شکست سرخ‌های پایتخت و بالا بردن شانس دستیابی به سهمیه آسیایی.


یحیی گل‌محمدی برای این دیدار کمال کامیابی‌نیا را در اختیار نخواهد داشت و میلاد سرلک نیز به دلیل مصدومیت این تیم را در اهواز همراهی نکرده است. وحید امیری و سیامک نعمتی نیز علیرغم حضور در تمرینات گروهی تیم، از شرایط آرمانی لازم به دور هستند تا همچنان دست سرمربی پرسپولیس برای تغییرات لازم بسته باشد.

 

در روزهایی که بوژیدار رادوشوویچ با پرسپولیس به بالاترین مشکل برخورده، حامد لک همچنان انتخاب اول این تیم است و بار دیگر در اهواز حاضر شده تا در تقابل با تیم اسبق خود قرار گیرد.

 

خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر نسبت به گذشته و با حضور سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان در کنار محمد‌حسین کنعانی‌زادگان و سعید آقایی و مهدی شیری برابر حریف قرار خواهند گرفت. 

 

در خط میانی و در غیاب کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک بیشترین وظیفه به گردن احمد نوراللهی خواهد بود که هفته گذشته با سوپرگل خود یک نمایش ایده‌آل از خود به جا گذاشت و اکنون مهدی ترابی را در کنار خود خواهد دید.

 

ترابی با تغییر پست و به عنوان جانشین دو هافبک دفاعی این تیم (کامیابی‌نیا و سرلک) با وظایف دفاعی بیشتر امیدوار است همچنان ستاره تاثیرگذار یحیی گل‌محمدی لقب گیرد و بار دیگر با شماره ٢١ خود بدرخشد.

 

امید عالیشاه و احسان پهلوان دو بازیکن دیگر خط میانی پرسپولیس در تقابل با خط میانی جنگنده و کاملا فیزیکی فولاد خواهند بود. دو بازیکنی که با قدرت بازیسازی و تکنیک بالای خود امیدوار به باز کردن گره گلزنی تیم‌شان در این بازی خواهند بود.

 

عیسی آل کثیر بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشته و اینبار زوج تهاجمی شهریار مغانلو شده و با خصوصیات گلزنی بالای خود امیدوارند در فولاد آره‌نا جشن گل خود را برپا کنند و باید دید خط دفاعی نکونام اجازه این اتفاق را به آنها خواهد داد یا خیر.

 

ترکیب پرسپولیس


حامد لک
سیدجلال حسینی
محمدحسین کنعانی‌زادگان
مهدی شیری
سعید آقایی
احمد نوراللهی
احسان پهلوان
مهدی ترابی
امید عالیشاه
عیسی آل‌کثیر
شهریار مغانلو

 

به نظر شما در این بازی یحیی با این ترکیب در تقابل با تفکرات جواد نکونام موفق خواهد شد؟

دیدگاه‌ها