کد خبر : 1766123 | 15 تیر 1400 ساعت 09:17 | 55.2K بازدید | 10 دیدگاه

در ادامه یورو؛

پیش‌بینی ابرکامپیوتر: دلشکستگی انگلیس و قهرمانی ایتالیا

یک ابرکامپیوتر پیش‌بینی کرده است که انگلیس به فینال رقابت های یورو 2020 خواهد رسید اما در ومبلی برابر ایتالیا شکست می خورد.

پیش‌بینی ابرکامپیوتر: دلشکستگی انگلیس و قهرمانی ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گرت ساوت‌گیت چهارشنبه شب در دیدار سرنوشت‌ساز نیمه نهایی یورو 2020 باید به مصاف دانمارک بروند. در صورتی که انگلیسی ها موفق شوند دانمارک را از پیش رو بردارند در فینال این رقابت ها که یکشنبه شب در ومبلی لندن برگزار می شود باید با برنده بازی اسپانیا و ایتالیا رو به رو شوند.

 

1619369

 

پس از نمایش قدرتمندی که ایتالیا در این تورنمنت در طول هفته های گذشته داشته، Stats Perform به آتزوری 39.8 درصد شانس قهرمانی در یورو 2020 را داده است.

شاگردان روبرتو مانچینی در هر سه بازی مرحله گروهی خود پیروز شدند و در آخرین بازی خوددر مرحله یک چهارم نهایی نیز به راحتی 2-1 بلژیک را شکست دادند.

انگلیس طبق این پیشبینی دومین تیمی است که با 29.4 درصد از بیشترین شانس برای قهرمانی در این رقابت ها برخوردار است و نکته اینکه سه شیرها هنوز هیچ گلی در یورو 2020 دریافت نکرده اند.

اینکه دو بازی نیمه نهایی و فینال نیز در ومبلی برگزار می شوند، برتری آشکاری به تیم انگلیس برابر هر حریفی خواهد داد.

 

1619797


شانس قهرمانی اسپانیا که هنوز هم به نظر می رسد به بهترین فرم خود نرسیده باشد، 22.4 درصد است. دو تساوی در دو بازی ابتدایی حتی صعود لوئیز انریکه و شاگردانش را به مرحله یک هشتم نهایی با تردیدهایی مواجه کرده بود، اما لاروخا با پیروزی برابر کرواسی در یک هشتم نهایی و سپس شکست سوییس در ضربات پنالتی در مرحله یک چهارم نهایی افتان و خیزان توانست خود را به مرحله نیمه نهایی یورو برساند.

 

دانمارک در حال حاضر با تنها 8.4 درصد شانس قهرمانی از کمترین بخت بین چهار تیم حاضر در نیمه نهایی یورو برای بالای سر بردن جام برخوردار است.

 

1619799

 

ساوت‌گیت که از توانایی های دانمارک با خبر است، پس از پیروزی برابر اوکراین آنها را نیرویی قدرتمند نامید و گفت: " ما در مورد پرسپکتیو در ورزش صحبت می کنیم اما به ندرت از آن بهره می بریم. این لحظه ای بود که فوتبال را برای همه ما به خانه آورد. همچنین می توانم تصور کنم که این برای تیم دانمارکی و پیوندی که بین آنهاست، چه کرده است.

 

ما درباره چیزهایی که خودمان از سر گذرانده ایم صحبت می کنیم اما آنچه آنها در آن روز تجربه کردند، آنطوری که کاپیتان آنها بود و آن حالی که تیم داشت، و اینکه چگونه آن اتفاق آنها را با هواداران پیوند داد، چیزی بسیار قدرتمند است.

 

آنها مطمئنا سوار بر موجی از احساسات هستند و این نیرویی قدرتمند است که به وومبلی می آید. آن چیزها قطعا بر تفکرات شما تاثیر می گذارند.

 

1619796

 

ما موانع زیادی را که قبلا بر سر راه ما بودند از پیش رو برداشته ایم و احساس می کنم که این گروه از بازیکنان و این تیم احساسش این است که این هم چالش بعدی است.

به نظرم  قسمت جالب برای ما این است که اگر فقط در نیمه نهایی باشیم، ما کاملاً راضی نخواهیم بود، در حالی که شاید سه سال پیش، هر چند بعد از شکست در نیمه نهایی ناامیدی گسترده ای وجود داشت، اما این احساس وجود داشت که راه درازی را آمده ایم.

 

اکنون آنچه را که در آنجا انجام داده ایم تکرار کرده ایم، اما این برای جلب رضایت گروه کافی نخواهد بود."

 

 

 

دیدگاه‌ها