کد خبر : 1766133 | 15 تیر 1400 ساعت 10:28 | 14.3K بازدید | 2 دیدگاه

ولاسکو: مخالف دادن تابعیت ورزشی به بازیکنان هستم

سرمربی پیش تیم ملی والیبال ایران گفت: مخالف دادن تابعیت ورزشی ثانویه به بازیکنان هستم چون تغییر تابعیت، همیشه از یک کشور فقیرتر به یک کشور ثروتمندتر صورت می‌گیرد.

ولاسکو: مخالف دادن تابعیت ورزشی به بازیکنان هستم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، جذابیت و افسون خولیو ولاسکو، سرمربی پیشین و  افسانه‌ای تیم ملی والیبال ایتالیا که با نسل طلایی این کشور، سال‌ها حکمران والیبال جهان بودند، همچنان پابرجاست.

ولاسکو که میهمان یک برنامه پرطرفدار تلویزیونی در برزیل بود در مورد بازیکنان تبعه حاضر در تیم‌های ملی، مثل لئون در لهستان، لئال در برزیل و خوانتورنا در ایتالیا اظهار داشت: من به چند دلیل، مخالف دادن تابعیت ورزشی ثانویه به بازیکنان هستم چون تغییر تابعیت، همیشه از یک کشور فقیرتر به یک کشور ثروتمندتر صورت می‌گیرد. این تغییر تابعیت فقط در والیبال نیست و در رشته‌های دیگر هم، ورزشکاران آفریقایی زیادی در کشورهای انگلیس، سوئد، آمریکا و ایتالیا حضور دارند.

 

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران، سابقه مدیریت در تیم‌های فوتبال اینتر و لاتزیو در سری A1 ایتالیا را دارد و یکی از شخصیت‌های تاثیرگذار در حرفه مربیگری پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی تیم منچسترسیتی بوده است.

دیدگاه‌ها