کد خبر : 1766135 | 15 تیر 1400 ساعت 10:27 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت زاهدی به تبریز بعد از پاس گل(عکس)

مدافع مس رفسنجان در حالی امروز مقابل ماشین‌سازی قرار می گیرد که احتمال دارد تیم سابق او پس از پایان مسابقه از لیگ برتر سقوط کند

بازگشت زاهدی به تبریز بعد از پاس گل(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی موفق شد پس از چهار شکست پیاپی در دیدار خانگی اخیرش برد ارزشمندی را مقابل فولاد خوزستان کسب کند و از پایین جدول فاصله بگیرد که هر دو گل این تیم در وقت‌های تلف شده و با یک تغییر تاکتیک توسط سرمربی مس همراه بود؛ جایی که او زاهدی را از خط دفاع به حمله برد تا روی توپ‌های بلند به گل برسند.

 

مسیح زاهدی که در سه مسابقه مس حضور نداشت و با رفع آسیب دیدگی مقابل پرسپولیس بازی کرد، این هفته هم در دیدار با فولاد تا پایان در زمین بود که در لحظات پایانی با انتقال از دفاع به محوطه جریمه حریف، گل اول تیمش را پایه‌گذاری کرد تا در ادامه به برد دست پیدا کنند.

 

این مدافع بلندقامت که پیش از این یک گل مقابل استقلال به ثمر رسانده بود و جزو نفرات موثر مس به حساب می‌آید، در دقیقه ۳+۹۰ دیدار مقابل فولاد ارسال مهرداد رضایی از جناح چپ زمین را با پاس رو به عقب به محمدرضا سلیمانی رساند و او را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این مهاجم نارنجی‌پوشان را به یک برد خانگی برساند.

 

1619157

 

ربیعی که در این فصل و به ویژه دور برگشت مصدومان و غایبان زیادی در ترکیب تیمش داشت، اکنون با بازگشت بازیکنان خود به ویژه در خط دفاعی می‌تواند با آرامش خاطر بیشتری فصل را دنبال کند و امیدوار به جبران نتایج اخیرشان باشد.

 

حالا مسیح زاهدی در شرایطی به بازی امشب مقابل ماشین‌سازی رسیده که مثل دیدار با تراکتور انگیزه زیادی در بازگشت به تبریز دارد و البته ممکن است این مسابقه با خاطره تلخ برای او تمام شود و تیم فصل گذشته‌اش که در آن نمایش خوبی داشت، از لیگ برتر سقوط کند.

دیدگاه‌ها