کد خبر : 1766182 | 15 تیر 1400 ساعت 12:48 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

تقویم ورزشی ۱۴۰۰ ورزش کارگری تصویب شد

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون آماتور ورزش کارگری به ریاست عبدالحمید احمدی معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

تقویم ورزشی ۱۴۰۰ ورزش کارگری تصویب شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون آماتور ورزش کارگری امروز سه شنبه ۱۵ تیر به ریاست عبدالحمید احمدی معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، جواد رمضی رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری، فرزاد حیدری مدیرکل امور ورزش کارگران، ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی - اجتماعی وزارت تعاون - کار و رفاه اجتماعی و مهدی مستجاب الدعوه دبیر مجامع امور فدراسیونهای ورزشی در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای مجمع گزارش خزانه داری و حسابرسی فدراسیون تا پایان سال ۹۹  توسط ۶۳ نفر از اعضای مجمع که (۵۰ نفر به صورت آنلاین و ۱۳ نفر حضوری) در مجمع شرکت کرده بودند، مورد بررسی قرار گرفت که با رای اکثریت به تصویب رسید.


در این مجمع جواد رمضی رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری ضمن تشکر و قدردانی از وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسوولین هیات های استانی گفت: سال گذشته بحث کرونا فعالیت های ورزش کارگری را تحت تاثیر قرار داد و ما تنها توانستیم یک بخشی از فعالیت های پیش بینی شده در تقویم ورزشی را در فضای مجازی برگزار کنیم.

 

وی با اشاره به برگزاری ۵۵ رویداد ورزش کارگری در سال گذشته، افزود: در سال گذشته ۵۵ رویداد ورزشی برگزار کردیم که از این تعداد سهم رقابت‌های بانوان با ۲۸ رویداد بیشتر از آقایان بود که این نقطه عطفی برای ورزش کارگری محسوب می‌شود. البته از این میزان شش رقابت درسطح قهرمانی کشور، ۱۰ مسابقه با عنوان جایزه بزرگ و ۳۹ مسابقه در بستر فضای مجازی برگزار شد.

 

رمضی همچنین اضافه کرد: تعداد ۹۱۸ ورزشکار جدید در بخش مردان و ۵۵۵ ورزشکار در بخش زنان در طی هشت سال اخیر از طریق مسابقات ورزشی مختلف شناسایی و به ثبت سامانه رسیده‌اند. علاوه بر این در حوزه وررش همگانی فعالیت گسترده‌ای داشتیم.

وی با بیان این که توجه به همگانی‌سازی ورزش بین کارگران از رسالت‌های این فدراسیون است، خاطرنشان کرد: سال گذشته به موضوع آموزش توجه خاصی شد و رشد خوبی در این زمینه داشتیم، به طوری که ۴۳ دوره آموزشی برگزار کردیم که ثمرات آن را در سال جاری و سال‌های بعد خواهیم دید.

 

همچنین در ادامه مجمع، گزارش ارائه شده از سوی رییس فدراسیون در خصوص تقویم ورزشی سال ۹۹ مورد بررسی قرار گرفت و توسط اعضای مجمع به تصویب رسید.

احمدی همچنین پس از ارائه گزارش از سوی جواد رمضی، مواردی را که رییس فدراسیون درباره تقویم ورزشی ۱۴۰۰ گزارش داده بود، بررسی و این تقویم توسط اعضای مجمع به تصویب رسید.

 

کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در این مجمع گفت: ورزش کارگری به لحاظ جامعه آماری از یک فراوانی بالایی برخوردار است و براساس گزارش ارائه شده در تمام کارخانجات و مراکز صنعتی این موضوع پیاده سازی می شود.
وی افزود: در حیطه ورزش قهرمانی نیر این فدراسیون به خاطر زیاد بودن تعداد رشته های ورزشی به عنوان یک سازمان ورزشی محسوب می شود، به همین خاطر به پیشنهاد این فدراسیون و با حمایت کمیته ملی المپیک، سال گذشته این فدراسیون به عضویت کمیته ملی المپیک درآمد.


سعیدی در پایان ضمن ابراز رضایت از تلاش های این فدراسیون گفت: این فدراسیون المپیاد جهانی ورزش کارگری را پیش رو دارد که در جلسه قبل هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مصوب شد که با حمایت از فدراسیون ورزش کارگری زمینه های موفقیت ورزشکاران کارگر در المپیاد جهانی را فراهم کنیم و سبب ایجاد نشاط و ارتقای سطح سلامت در بین جامعه کارگری شویم. 

دیدگاه‌ها