کد خبر : 1766217 | 15 تیر 1400 ساعت 15:25 | 13.1K بازدید | 3 دیدگاه

با حضور سه محروم کلیدی؛

ترکیب احتمالی سپاهان برای رسیدن به صدر

محرم نویدکیا در مصاف با پیکان سه بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد و چالش سختی برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش دارد.

ترکیب احتمالی سپاهان برای رسیدن به صدر

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی و محمدرضا خلعتبری دو وینگر چپ سپاهان هستند که در مصاف با پیکان در دسترس محرم نویدکیا هستند و دیگر غایب تیم هم محمد کریمی است تا این سرمربی جوان در هفته هایی که سخت برای جبران 2 امتیاز عقب افتادگی نسبت به پرسپولیس تلاش می کند، کار سختی برای انتخاب 11 بازیکن اصلی خود داشته باشد.


با این حال خیلی هم دست سرمربی جوان و خوش فکر سپاهان خالی نیست؛ او در خط دفاعی و دروازه به احتمال زیاد از همان نفراتی استفاده خواهد کرد که  در دیدار برابر ماشین سازی استفاده کرده و این یعنی ادامه نیمکت نشینی عزت پورقاز که تا پیش از محرومیت یک جلسه ای شرایط بسیار خوبی داشت ولی در تیمِ محرم نویدکیا هر کسی حضور در ترکیب اصلی را به هر دلیلی از دست بدهد، دیگر به سختی به فهرست 11 نفره بازخواهد گشت.


در خط میانی محمد کریمی یکی از بازیکنان ثابتِ سپاهان طی فصل بوده؛ با این حال در دیدار قبلی این جلال علی محمدی، یاسین سلمانی و احسان حاج صفی بودند که جلوتر از سایر نفرات به ترکیب اصلی جلوتر از نفراتی نظیر محمد کریمی، سروش رفیعی و ... راه پیدا کردند. در این مسابقه با توجه به غیبت محمد کریمی، شاید از همان آرایش دیدار برابر ماشین سازی در ترکیب سه نفره خط میانی استفاده شود و در نیمه دوم هم محرم به بازیکنانی نظیر سروش فرصت بازی خواهد داد.


درنهایت یکی از مهم ترین چالش ها و تصمیمات محرم در بخش تهاجمی خواهد بود؛ جایی که دو وینگر چپ تیم یعنی محبی و خلعتبری هر دو محروم هستد. با این وصف انتظار می رود، سرمربی سپاهان بار دیگر استنلی کی روش را به ترکیب اصلی تیمش اضافه کند و  از سجاد شهباززاده نیز در پست وینگر چپ بهره ببرد تا در کنار محمدرضا حسینی سه بازیکن بخش هجومی تیم باشند.

 


ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پیکان:


پیام نیازمند- امید نورافکن، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، جلال علی محمدی، یاسین سلمانی، احسان حاج صفی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و استنلی کی روش.
سپاهانی ها امیدوارند با پیروزی در این مسابقه که البته به هیچ وجه هم آسان نخواهد بود و توقف یا شکست پرسپولیس در اهواز که آنها هم بازی سختی دارند، بار دیگر با توجه به تفاضل گل بهتری که دارند، در صدر جدول جای پرسپولیس را بگیرند.

 

دیدار سپاهان و پیکان از ساعت 19:50 دقیقه در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز می شود و این مسابقه از شبکه اصفهان به صورت زنده پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها