کد خبر : 1766238 | 15 تیر 1400 ساعت 17:38 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه: در فینال هوادار ایتالیا هستم

لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا مدعی شد جدایی از رم به خواسته خودش بوده است.

انریکه: در فینال هوادار ایتالیا هستم

به گزارش "ورزش سه"، لوییس انریکه در اوایل دوران مربیگری خود و در سال 2011 هدایت جالوروسی را به عهده گرفته و البته خیلی زود و بعد از یک فصل از این تیم جدا شد. حالا و بعد از یک دهه او در قامت سرمربیگری تیم ملی اسپانیا امشب در نیمه نهایی یورو برابر ایتالیا قرار گرفته و البته پیش از این دیدار از آن دوران به نیکی یاد می کند.

 

لوییس انریکه گفت: "من می خواهم برای پیشرفت تیمم ارزش قائل شوم و می دانم دست کم گرفتن چنین فرصتی غیرممکن است. یک موقعیت بزرگ در پیش داریم و بازیکنان اسپانیا وقت خواهند داشت که به این مسابقه فکر کنند. آینده؟ من تا پایان جام جهانی با تیم ملی قرارداد داشته و حمایت همه را احساس می کنم. البته دیگران باید درباره کارم قضاوت کنند و من آرام هستم.

 

1619725

 

جدایی از رم؟ رم می خواست من در باشگاه بمانم، اما جدایی ام تصمیم خودم بود و هرگز به دنبال انتقام نیستم. من ایتالیا را بسیار دوست دارم و همیشه سعی می کنم به این کشور بروم. بازی با ایتالیا بسیار خوب است و ما در ماه اکتبر و در لیگ ملت ها دوباره دیدار خواهیم کرد. برای من بازی مقابل آتزوری همیشه لذت بخش است.

 

من دو یا سه هفته پیش تلفنی با دنیله ده روسی صحبت کردم خوشحال می شوم که او را دوباره ببینم. ما 10 سال پیش جوان تر بودیم، اما من سعی می کردم تیم رم فوتبال پر جنب و جوش بازی کند و حالا این سبک بخشی از هویت من است. اگر برابر ایتالیا پیروز شویم، اتفاق بزرگی برای ما رخ داده است. اما اگر ایتالیا به برتری دست یابد و البته این پیروزی حقش هم باشد، من در فینال این تیم را تشویق خواهم کرد."

دیدگاه‌ها