کد خبر : 1766242 | 15 تیر 1400 ساعت 18:06 | 41.5K بازدید | 3 دیدگاه

گاف ناچو؛ جدایی ستاره رئال مادرید قطعی شده؟ (عکس)

به نظر می رسد باید جدایی ایسکو، هافبک باتجربه رئال مادرید بعد از هشت سال را قطعی دانست.

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید تمرینات رئال مادرید زیر نظر کارلو آنچلوتی آغاز شده است. البته با توجه به غیبت برخی از بازیکنان، در حال حاضر آنتونیو پینتوس، مربی بدنساز باشگاه در این جلسات تمرینی نقش اصلی را ایفا کرده و هدف بالا بردن سرعت بازیکنان رئال مادرید قبل از آغاز فصل جدید لالیگا در اواخر تابستان است. اما خبرنگاران مکالمه ای بین این مربی ایتالیایی و ناچو، مدافع باتجربه رئال مادرید ضبط کرده اند که در آن ناچو اشاره داشته که ایسکو در هفته های آینده برنابئو را ترک می کند.

 

در این ویدئو آنتونیو پینتوس از ناچو در مورد آینده ایسکو سوال کرده و با این پاسخ مواجه می شود؛ "تکلیف او که قبلا روشن شده است." بدین ترتیب نشریه مارکا مدعی شد جدایی هافبک اسپانیایی رئال مادرید قطعی شده و احتمالا به زودی تیم بعدی این بازیکن معرفی خواهد شد.

 

گاتزتا دلااسپورت چند روز قبل مدعی شد میلان قصد دارد ایسکو را به خدمت بگیرد. آنها به دنبال جانشینی هاکان چالهان اوغلو هستند و این هافبک خلاق مورد توجه روسونری قرار گرفته است. البته میلان در گذشته نیز چندین بار سعی در به خدمت گرفتن ایسکو داشت، اما از نظر مالی با رئال مادرید به توافق نرسیده بود. اما امسال شرایط مالی رئال مادرید نیز چندان مساعد نیست و ممکن است آنها این بار با پیشنهاد میلان برای خرید ایسکو موافقت کنند.

 

1619990

 

1619988

دیدگاه‌ها