کد خبر : 1766268 | 15 تیر 1400 ساعت 19:45 | 75.5K بازدید | 5 دیدگاه

گواردیولا و معرفی سه گزینه برای هدایت بارسلونا

پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسلونا گزینه های مورد علاقه خود برای هدایت این باشگاه را معرفی کرد.

گواردیولا و معرفی سه گزینه برای هدایت بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در همان روزهای ابتدایی بازار نقل و انتقالات تابستانی بود که اخباری در مورد احتمال جدایی رونالد کومان از بارسلونا بعد از تنها یک فصل منتشر شد. خوان لاپورتا، رئیس جدید باشگاه برای همکاری دوباره با پپ گواردیولا و تکرار خاطرات درخشان گذشته وارد عمل شد، اما مطابق انتظار و مانند سال های اخیر پاسخ سرمربی فعلی منچسترسیتی منفی بود.

 

پپ گواردیولا بارها اعلام کرده دیگر علاقه ای ندارد به عنوان سرمربی در باشگاه بارسلونا مشغول به کار بشود. حالا او در مصاحبه ای سه شاگرد سابق خود در دوران حضور در نوکمپ به نام ژاوی، سرخی بوسکتس یا خاویر ماسکرانو را به عنوان گزینه های احتمالی هدایت بارسلونا در سال های پیش رو معرفی کرد.

 

1609614

 

پپ گواردیولا گفت: "امیدوارم در آینده افرادی مانند ژاوی، سرخی بوسکتس یا خاویر ماسکرانو وارد باشگاه بارسلونا شده و هدایت این تیم را به عهده گیرند. البته قرار نیست من تصمیم گیری کنم و این این خود آنها هستند که باید در مورد آینده تصمیم بگیرند.

 

البته اگر شما فکر می کنید می توانم به بارسا کمک کنم و هنوز به درد این تیم می خورم، پس من از کارنامه و عملکرد راضی هستم. اما باید افراد دیگری وارد کار شده و هدایت بارسلونا را قبول کنند. از نظر من گزینه هایی وجود دارند که کاملا توانایی مربیگری در بارسلونا را داشته و می توانند در آینده روی نیمکت این تیم حضور یابند. دوران مربیگری من در بارسا به پایان رسیده و خوان لاپورتا و ویکتور فونت از این موضوع باخبرند."

دیدگاه‌ها