کد خبر : 1766272 | 15 تیر 1400 ساعت 19:55 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

آندریاس کریستنسن:

فردا شب ومبلی را به سکوت دعوت خواهیم کرد

آندریاس کریستنسن، مدافع تیم ملی دانمارک بازی کردن برابر انگلیس در استادیوم ومبلی را دشوار توصیف کرد.

فردا شب ومبلی را به سکوت دعوت خواهیم کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی دانمارک فردا شب در دیداری دشوار و حساس در لندن به مصاف انگلیس رفته و به دنبال صعود به نیمه نهایی جام ملت های اروپا بعد از 29 سال است. آندریاس کریستنسن که با حضور در ترکیب چلسی بارها در استادیوم ومبلی بازی کرده، مدعی شد تلاش بازیکنان دانمارک به سکوت واداشتن بخش زیادی از تماشاگران بازی فردا شب خواهد بود.

 

آندریاس کریستنسن، مدافع دانمارکی چلسی گفت: "ورزشگاه ومبلی مختص مسابقات مهم است و همانطور که می دانید تا به حال بسیار از بازیکنان تیم ملی دانمارک تجربه بازی کردن در این استادیوم را در کارنامه نداشته اند.

 

1614812

 

قطعا تعداد کمتری از هواداران دانمارک در استادیوم حضور خواهند یافت و این مسئله ای است که باید با آن کنار بیاییم. ما فقط منتظر شروع مسابقه بوده و هیجان زده هستیم، اما می دانیم که کارمان دشوار خواهد بود. ما در مقابل یک ورزشگاه مملو از تماشاگر قرار خواهیم گرفت و باید سعی کنیم آنها را به سکوت وادار کنیم."

 

کسپر دالبرگ، مهاجم گلزن دانمارک نیز گفت: "همه افراد حاضر در اردو باور زیادی به موفقیت این تیم دارند. آنچه در طول چند هفته گذشته انجام داده ایم فوق العاده بوده و ما باید چنین عملکردی را در مرحله نیمه نهایی برابر انگلیس نیز تکرار کنیم. البته ما باید شرایط حریف را در نظر گرفته و شاید هم مجبور شویم کمی هم با سبک بازی حریف سازگار شویم، اما همچنین باید روی نقاط قوت خودمان تکیه کنیم."

دیدگاه‌ها