کد خبر : 1766326 | 15 تیر 1400 ساعت 22:29 | 66K بازدید | 26 دیدگاه

هیچ‌وقت درباره داوری صحبت نمی‌کنم؛

نویدکیا: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از عملکرد تیم فوتبال پیکان به ویژه در فاز دفاعی تمجید ویژه‌ای کرد.

نویدکیا: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه" در یکی از جنجالی‌ترین دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر، سپاهان اصفهان در تهران مقابل پیکان متوقف شد تا دو امتیاز حساس را در مسیر قهرمانی در لیگ بیستم از دست بدهد؛ پس از این پایان بازی، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران درباره دیدار با پیکان پاسخ داد.

 

او در شروع صحبت‌های خود گفت: بازی خوبی را از هر دو تیم دیدیم، به ویژه در نیمه دوم؛ پیکان نیمه اول خوب و نیمه دوم استثنایی دفاع کرد. سعی می‌کردند کمترین شانس‌ها را به ما بدهند، ما از آنهایی نیستیم که بگوییم حریف بسته بازی کرد و آنها مقاومت خوبی کردند. تاکنون در مورد داوران صحبتی نکرده‌ام، آخر فصل باید ببینیم ما چه کار کردیم و چند امتیاز کسب کردیم و در مجموع داوران کارشان را انجام می‌دهند.

 

نویدکیا درباره رقابت در کورس قهرمانی گفت: واقعیت این است که رقابت سختی است؛ با این شرایط و مساوی که ما کسب کردیم پرسپولیس شانس بیشتری دارد که در صدر برود و از قهرمانی‌اش محافظت کند و باید منطقی باشیم که عقب افتادیم. همیشه می‌گویم وقتی ما خوب نباشیم نباید انتظار داشته باشیم آنها هم خوب نباشند. 

 

محرم نویدکیا درباره شرایط تیمش توضیح داد: من همه بازیکنان را احتیاج دارم، وقتی نباشند درست است که تأثیرگذار است اما زیاد به این موضوعات فکر نمی‌کنم؛ سعی می‌کنم از همه نفرات استفاده کنیم و همه آنها برایم ارزشمند هستند. هفته گذشته هم گفتم من احتیاجی به بازیکنان دیگر ندارم. وقتی هر کدام از بازیکنان نخواهند در مجموعه ما کار کنند آن وقت تصمیم می‌گیریم. علاقه به تغییرات ندارم و دلم نمی‌خواهد هیچ بازیکن خارجی هم اضافه کنم چون آنهایی که دارم خوب هستند.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره نقل و انتقالات و جذب بازیکن جدید گفت: اینطور نیست که بازیکن شانسی بیاوریم و در اینجا امتحان کنیم. اگر بیاوریم و نتوانند با فرهنگ ایران کنار بیایند فکر نمی‌کنم کمکی کنند؛ ترجیح می‌دهم وقتی با فرهنگ ما آشنا شدند و آن را یاد گرفتند اگرچه هزینه زیادی هم کنیم اشکالی ندارد اما اینکه شانسی بیاوریم و هزینه کنیم خوب نیست.

دیدگاه‌ها