کد خبر : 1766328 | 15 تیر 1400 ساعت 22:38 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

پایان مصدومیت سخت؛ ماهینی به ترکیب برگشت

تیم پیکان امشب در هفته بیست و ششم لیگ برتر در برابر تیم مدعی قهرمانی یعنی سپاهان به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.

پایان مصدومیت سخت؛ ماهینی به ترکیب برگشت 

به گزارش "ورزش سه"، این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم پیکان ارایه گر بازی خوبی در برابر سپاهان بود و در مورد تصمیم داور و کمک هایش در این بازی تردیدهایی وجود دارد. به خصوص گلی که تیم سپاهان به ثمر رساند. اما از نکات حاشیه ای این دیدار بازگشت دانیال ماهینی به ترکیب پیکان بعد از یک وقفه طولانی بود.

 

 مدافع راست پیکان که با درخواست حسین فرکی و بعد از پایان دوران سربازی در ملوان به جمع خودروسازان ملحق شده بود در بازی با پارس جنوبی با مصدومیت از ناحیه رباط مواجه شد و ماه های متوالی به این خاطر نتوانست در ترکیب این تیم به میدان بیاید. هر چند پایان فصل گذشته اتفاقات در پیکان به سود او و تیم رقم خورد چرا که پیکان در نهایت با مربیگری عبدالله ویسی در لیگ برتر ماند. به هر صورت بعد از گذشت ماه ها مدافع راست و بوشهری پیکان در مصاف با سپاهان به ترکیب تیم برگشت. او در دقایق پایانی این بازی جانشین همشهری اش یعنی حسین پورامینی شد تا بار دیگر به شرایط بازی برگردد. 

 

قرار گرفتن دانیال ماهینی در شرایط مسابقه دغدغه های خط دفاعی تیم پیکان را در هفته های پایانی کمتر خواهد کرد. او پیش تر در  پیکان هم در پست مدافع راست و هم در پست مدافع میانی به میدان رفت و مدافع باتجربه ای به شمار می رود. دانیال ماهینی در روزهای حضور در استقلال خوزستان در لیگ برتر از سوی کارلوس کی روش به تیم ملی هم دعوت شد و حتی در بازی دوستانه به میدان رفت اما در ادامه انتخاب سایپا برای بازی او را کمی از شرایط ایده آل دور کند. او حالا امیدوار است بار دیگر به همراه پیکان به روزهای خوبش در فوتبال برگردد.

دیدگاه‌ها