کد خبر : 1766347 | 15 تیر 1400 ساعت 23:35 | 32.5K بازدید | 3 دیدگاه

خواهش می‌کنیم جوسازی را متوقف کنید؛ 

باشگاه پیکان: فلاح قطعا محروم نبوده است

مدیر رسانه ای تیم فوتبال پیکان به محرومیت سامان فلاح بازیکن این تیم در مصاف با سپاهان واکنش نشان داد و تاکید کرد که این بازیکن محروم نبوده است.

باشگاه پیکان: فلاح قطعا محروم نبوده است

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان سوت دیدار سپاهان و پیکان یک موضوع حاشیه ای دیگر در مورد استفاده از بازیکن غیرمجاز نقل محفل سپاهانی ها شد و آنها معتقدند که سامان فلاح بازیکن تیم فوتبال پیکان محروم بوده و حضورش در مقابل تیمشان غیرقانونی بوده است.


امیرصادقی پناه مدیر رسانه ای باشگاه پیکان این موضوع را اما در گفتگویی با "ورزش سه" کاملا رد می کند و در موردش اینطور توضیح داد:« سامان فلاح قطعا محروم نبوده است. این بازیکن در هفته چهاردهم مقابل ماشین سازی در تبریز 2 کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.طبق قوانین محرومیت، 2 اخطاری که منجر به کارت قرمز می شود، دیگر محاسبه نمی شود. فلاح در بازی های دور برگشت مقابل سایپا و نساجی دو کارت زرد دیگر گرفته و در مقابل سپاهان 2 کارته بوده است. پس از اخراج مقابل مقابل ماشین سازی هم از حضور مقابل پرسپولیس محروم بوده است.» 


بخش بعدی صحبت های مدیر رسانه ای تیم فوتبال پیکان در رابطه جلسه هماهنگی پیش از مسابقه بود و در این مورد گفت:« حتی در لیست اخطاری های هر بازی که در جلسه هماهنگی هر بازی از سوی ناظر بازی و نماینده فدراسیون به تیم ها داده می شود، تنها محروم ما اسماعیل بابائی بود. ضمن اینکه در لیست اخطاری های ما در سازمان لیگ هم ثبت شده که 2 اخطار سامان فلاح در مصاف با ماشین سازی در محاسبه محرومیت لحاظ نمی شود، چون در یک بازی منجر به اخراجش شده است.»


صادقی پناه درنهایت با اشاره به اتفاقات دیدار پیکان و سایپا حرف هایش را خاتمه داد:« متاسفانه بعد از اتفاقی که در بازی با سایپا رخ داد و مقصر اصلی هم مسئولان برگزاری مسابقه بوده‌اند، بعضی تیم های دیگر شروع به جو سازی علیه پیکان کرده‌اند که خواهش می کنم این جوسازی ها را متوقف کنند. همه اعضای پیکان محکم کارشان را انجام می دهند و قطعا در مسائل خاص از سازمان لیگ استعلام می گیریم تا مشکلی پیش نیاید. خواهش می کنم این جوسازی ها را متوقف کنند و اجازه بدهند با آرامش کارمان را بکنیم.»

دیدگاه‌ها