کد خبر : 1766395 | 16 تیر 1400 ساعت 03:04 | 55.1K بازدید | 12 دیدگاه

ایتالیا ضربات پنالتی را دوست داشت

انریکه: باختن گریه ندارد، باعث غرور ملت شدیم

لوئیس انریکه معتقد است باید از شکست ها درس گرفت و اسپانیا را نیز تیمی برای آینده عنوان کرد.

انریکه: باختن گریه ندارد، باعث غرور ملت شدیم

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا با هدایت لوئیس انریکه شروع خوبی در یورو 2020 نداشت ولی بازی به بازی بهتر شد و به نیمه نهایی یورو 2020 رسید. لاروخا امشب بدشانس بود و با وجود ارائه نمایشی بهتر از ایتالیا در نهایت شکست خورد. شکستی تلخ در ضربات پنالتی که مانع از رسیدن تیم خوب اسپانیا به فینال شد.

 

 

1620226

 

 

لوئیس انریکه در پایان بازی گفت:« همه بدون استثنا نسبت به این تیم باید احساس افتخار کنیم. تیمی متشکل از بازیکنان جوان هستیم و با وجود سن اندک خیلی ها، کاری باورنکردنی در طول جام انجام دادیم. ما تیمی به معنای واقعی بودیم.»

 

انریکه ادامه داد:« در دو وقت اضافه هدف ایتالیا کشاندن کار به پنالتی ها بود و ما این توان را داشتیم تا نیم ساعت دیگر هم بازی کنیم. نمی توانم از نمایش تیمم ناراضی باشم. ما امشب بازی خودمان را انجام دادیم ولی پنالتی ها همیشه به شانس بستگی دارد. احساس غرور دارم ولی از طرفی ناراحتم که به فینال نرسیدیم. به اسپانیا نمره 9 از 10 می دهم.»

 

 

1620228

 

 

نکات مثبت علی رغم حذف:« تیمی جوان هستیم و نقاط مثبت زیادی داشتیم. بازیکنان جوان مان اعتماد به نفس گرفتند و در آینده بسیار به سودشان خواهد شد. هدف ما شکل دادن تیمی بود که باعث افتخار اسپانیایی ها شود و معتقدم در این امر موفق کار کردیم.

اشک و زاری در رختکن؟ دلیلی نمی بینم. فوتبال برد و باخت دارد و بازیکنان هم خسته و ناراحت هستند ولی باید از شکست ها درس گرفت. امشب ایتالیا پیروز شد و باید به بچه ها یاد داد که پس از شکست نباید گریه کرد بلکه باید بلند شد و به مسیر ادامه داد.»

 

دیدگاه‌ها