کد خبر : 1766423 | 16 تیر 1400 ساعت 10:26 | 10K بازدید | 1 دیدگاه

جنگ قهرمانی و پلی‌آف در هفته پایانی لیگ دو

هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته دوم در گروه اول امشب در شهرهای مختلف با هیجان و حساسیت بالایی دنبال خواهد شد تا سهمیه صعود به لیگ آزادگان مشخص شود.

جنگ قهرمانی و پلی‌آف در هفته پایانی لیگ دو 

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و ششم لیگ دسته دوم در گروه اول این رقابت‌ها امشب دنبال خواهد شد تا بعد از ماراتنی بزرگ و جذاب در نهایت سهمیه صعود به لیگ دسته اول مشخص شود. در حال حاضر شهرداری همدان با اختلاف سه امتیازی در صدر جدول حاضر است و در صورت کسب یک امتیاز از جدال پایانی‌اش نیز به سهمیه مستقیم این رقابت‌ها خواهد رسید اما روند نتیجه‌گیری نماینده همدان طی هفته‌های اخیر به شکلی بوده که شاید این اختلاف امتیازی نیز به آنها کمک نکند و به شدت در خطر حضور در پلی‌آف قرار دارند.

 

آنها در چهار هفته پایانی با اختلاف هشت امتیازی نسبت به جدی‌ترین رقیب خود در صدر قرار داشتند اما اکنون آن را به سه امتیاز کاهش داده‌اند و امشب نیز در دیداری حساس در تبریز برابر علم و ادب قرار خواهند گرفت. نماینده تبریز این شانس را دارد تا با شکست مهمان صدرنشین خود، به مرحله پلی‌آف راه یابد و نمی‌خواهد این فرصت بزرگ را از دست بدهد. خصوصا اینکه در بازی رفت و در همدان اتفاقات داوری علیه علم و ادب رقم خورد و زمینه شکست آنها را ترتیب داد و اکنون آنها با انگیزه جبزان باخت و سود بردن از فرصت حضور احتمالی در پلی‌آف پا به این بازی خواهند گذاشت.

 

در دیگر دیدار حساس این گروه ویستاتوربین تهران در جنوب به مصاف امید گناوه خواهد رفت. نماینده موفق تهران در این گروه که طی هفته‌های اخیر به نتایج فوق‌العاده‌ای از جمله شکست صدرنشین رقابت‌ها (شهرداری همدان) دست یافته، با اختلاف سه امتیازی با نماینده همدان چشم به تبریز دوخته تا با شکست احتمالی شهرداری و پیروزی برابر امید گناوه حتی شانس صعود مستقیم به لیگ آزادگان را دنبال کند. ویستاتوربین با کسب تساوی نیز سهمیه حضور در پلی‌آف را کسب خواهد کرد و باید برای دستیابی به سومین سهمیه صعود، مسیر سخت رقابت با تیم دوم گروه دوم را طی کند. با این حال روند نتیجه‌گیری بنفش‌پوشان تهرانی به شکلی بوده که شاید برد در گناوه و صعود مستقیم هم دور از دسترس آنها نباشد.

 

دیگر مدعی این گروه در شب پایانی مس نوین کرمان است؛ تیمی که در هفته گذشته با باخت چهار گله معادلات صعودش به پلی‌آف با اما و اگر زیادی همراه است. آنها امشب برابر آوالان کامیاران (تیم مدعی سقوط) شاید کار سختی برای پیروزی نداشته باشند اما باید ضمن بالا بردن آوراژ گل خود، در انتظار شکست دو تیم ویستاتوربین و علم و ادب تبریز باشند. اتفاقی که شاید رویای آنها را کمرنگ و دور از ذهن کند.

 

در این گروه تیم باسابقه سپیدرود رشت با توقف خانگی هفته گذشته شانس صعود را از دست داده و باید فصل آتی را هم در لیگ دسته دوم دنبال کند. نفت و گاز گچساران سقوطش به دسته سوم قطعی شده و از بین آوالان کامیاران و ملی حفاری اهواز و با احتمال بعید فولادنوین اهواز، باید منتظر گزینه دوم سقوط بود.

 

باید دید در نهایت از بین تیم‌های شهرداری همدان، ویستاتوربین تهران، علم ادب تبریز و مس نوین کرمان کدامیک معادلات جدول را به سود خود خواهند کرد و سهمیه صعود را کسب می‌کنند.

 

1620300

 

1620299

ویستاتوربین با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان روند مناسبی در جدول داشته و طی فصل همواره در جمع مدعیان حاضر بوده تا در روز پایانی نیز به دنبال به سرانجام رساندن هدف خود در جدال حساس برابر امید گناوه باشد. بازی در دمای بالای ۴۵ درجه بزرگترین چالش آنها در جدال امشب خواهد بود.

 

1620303

ویستاتوربین مدعی صعود مستقیم است؛ آنها چشم به بازی علم و ادب و شهرداری همدان دوخته‌اند تا شاید همانند معجزه فصل گذشته، اتفاقاتی رقم بخورد که صدرنشین گروه شوند، سرنوشت به آنها بار دیگر لبخند خواهد زد؟؟

 

1620301

نماینده تهران در دیدارهای اخیر درخشان و کوبنده ظاهر شده تا فاصله خود را با شهرداری کم و کمتر کند و اکنون تنها در انتظار یک لغزش آنهاست.

 

1620302

جهانگیر عسگری بار دیگر در نقش گلزن اول ویستاتوربین ظاهر شد و هفته گذشته یکی از گل‌های پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند. آمار ١۵ بازی، ٨ گل، ۶ پاس گل و ۴ پنالتی او در بازی آخر ارتقا خواهد یافت؟

دیدگاه‌ها