کد خبر : 1766434 | 16 تیر 1400 ساعت 11:04 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره مراکشی النصر، هم تیمی شجاع می شود؟

روزنامه الرایة قطر نوشت که نورالدین امرابط و عبدالرزاق حمدالله دو ستاره مراکشی النصر در آستانه حضور در لیگ ستارگان قطر هستند.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد نورالدین امرابط بازیکن مراکشی النصر با این باشگاه به پایان رسید و دو طرف بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسیدند تا این بازیکن پس از سه فصل حضور در جمع زردپوشان شهر ریاض، در آستانه جدایی قرار بگیرد. طی روزهای گذشته از الهلال به عنوان مقصد بعدی امرابط نام برده می شد ولی اکنون پای باشگاه های قطری نیز به میان آمده است.


روزنامه الرایة قطر در خبری مدعی شد که هافبک مراکشی النصر، مورد توجه تیم شجاع خلیل زاده قرار گرفته است. الرایة نوشت گزارش های مطبوعاتی نشان می دهد که نورالدین امرابط و عبدالرزاق حمدالله دو بازیکن ملی پوش مراکشی، نامزدهای بازی در لیگ ما در فصل جدید هستند.


این روزنامه با اشاره به علاقه باشگاه الریان به هافبک مراکشی النصر نوشت: به نظر می رسد که مقصد بعدی امرابط در تیم الریان باشد، جایی که همان گزارش ها نشان می دهد مذاکرات بین باشگاه و بازیکن در حال انجام است. بازیکن مراکشی یکی از ستون های اصلی النصر بود که در تابستان 2018 از واتفورد انگلیس به این تیم پیوست.


الرایة در ادامه نیز با اشاره به احتمال جدایی بهترین گلزن النصر از این باشگاه نوشت: عبدالرزاق حمدالله که قبلاً در دو تیم الجیش و الریان بازی کرده است، پیشنهاداتی را از باشگاههای قطر دریافت کرده و آنها را مطالعه می کند. البته این بازیکن به مقصد جدید خود در لیگ ستارگان اشاره ای نکرده است و در حال ارزیابی پیشنهاداتش است.


امرابط و حمدالله در سالهای اخیر و در موفقیت های النصر نقش ویژه ای داشتند و جدایی این دو مهره کلیدی، می تواند خبر بسیار خوبی برای تراکتور باشد. جایی که تبریزی ها باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر بروند. دیدار دو تیم در تاریخ 23 شهریور برگزار می شود.

1620324

دیدگاه‌ها