کد خبر : 1766440 | 16 تیر 1400 ساعت 11:28 | 36.4K بازدید | 9 دیدگاه

علیرضا فغانی؛ داور احتمالی دربی 24 تیر

علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال کشورمان که مدتی در استرالیا زندگی و قضاوت می کند برای سوت زدن در دربی پیش رو اعلام آمادگی کرده است.

علیرضا فغانی؛ داور احتمالی دربی 24 تیر 

به گزارش "ورزش سه"، او پیش از ترک تهران دربی های زیادی را سوت زده بود اما اواخر از کمیته داوران خواهش کرده بود قضاوت این بازی را به دیگر داوران هم محول کند. برای او چهره خوشی نداشت که مدام قضاوت بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس را به او محول می کردند به خصوص که در برخی از دیدارها انتقادات زیادی هم به خاطر برخی از اشتباهات که اجتناب ناپذیر بود از علیرضا فغانی مطرح می شد؛ البته همان طور که اشاره شد او دوست داشت این قضاوت به دیگر داوران ایرانی هم محول شود. 

 

خبرهای رسیده از فدراسیون فوتبال حکایت از این دارد خداداد افشاریان – سرپرست کمیته داوران تمایل زیادی دارد قضاوت این بازی را به علیرضا فغانی محول کند. بازی ای که پنج شنبه آینده در چارچوب مرحله یک چهار نهایی جام حذفی در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود و جالب اینکه داور بین المللی فوتبال کشورمان این بار برای قضاوت این بازی اعلام آمادگی کرده است. او ماه‌هاست که از ایران دور است و به این بهانه هم سفری به ایران خواهد داشت و تجدید خاطرات خواهد کرد. حساسیت این بازی موجب شده تا کمیته داوران روی علیرضا فغانی زوم شود چرا که یک اشتباه ممکن است به قیمت حذف یک تیم و از دست دادن جام حذفی تمام شود در صورتی که انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور این دیدار رضایت هر دو تیم را به دنبال خواهد داشت و از سویی پیش از بازی موجب صدور بیانیه و نگرانی نخواهد شد. 

 

با توجه به اعلام آمادگی علیرضا فغانی برای قضاوت این دیدار به احتمال قوی در روزهای آینده به  طور رسمی از سوی کمیته داورن علیرضا فغانی به عنوان داور دربی در جام حذفی اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها