کد خبر : 1766499 | 16 تیر 1400 ساعت 15:03 | 30.1K بازدید | 3 دیدگاه

"به بایرن آمده‌ام تا جام ببرم"

اولین نشست خبری ناگلزمان به عنوان سرمربی بایرن

یولیان ناگلزمان، سرمربی 33 ساله آلمانی، رسما هدایت بایرن مونیخ را در دست گرفت و در اولین کنفرانس خبری خود به عنوان سرمربی باواریایی ها شرکت کرد.

اولین نشست خبری ناگلزمان به عنوان سرمربی بایرن

به گزارش "ورزش سه"، امروز ظهر یولیان ناگلزمان، سرمربی جدید بایرن مونیخ و جانشین هانسی فلیک، اولین نشست مطبوعاتی خود را با اصحاب رسانه برگزار کرد. الیور کان، مدیر اجرایی جدید بایرن، و همچنین حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه، نیز در این نشست حاضر بودند و به سوالات پاسخ گفتند. ناگلزمان در پایان فصل گذشته با مبلغی در حدود 25 میلیون یورو از لایپزیش به بایرن پیوست.

تمرینات بایرن با این مربی جوان و 33 ساله از امروز و پس از اتمام این نشست خبری آغاز خواهد شد. بایرن در این تابستان به اردوی تمرینی نخواهد رفت اما پیش از آغاز فصل جدید چهار دیدار تدارکاتی با کلن، آژاکس، مونشن گلادباخ و ناپل برگزار خواهد کرد.

 

1620496

 

سرمربی جدید بایرن مونیخ در ابتدای صحبت های خود گفت: "احساس خوبی دارم. بسیار خوشحالم که مربی بایرن مونیخ هستم. این یک آماده‌سازی و یک فصل اول هیجان‌انگیز خواهد بود. صحبت های اولیه با بازیکنان و مربیان بسیار خوب انجام شده است. حالا خوشحالم که امروز تمرینات شروع می شود.

بسیاری از بازیکنان بین‌المللی ما در دو تا سه هفته آینده در دسترس نخواهند بود، اما این مسئله ای است که برای تیم های دیگر نیز وجود دارد. ما بازیکنان جوانان را به تمرینات گروهی اضافه خواهیم کرد. تعداد بازیکنان کاملاً کافی است، 14 تا 15 بازیکن 90 درصد فصل را بازی می کنند، امیدوارم همه روی فرم و آماده باقی بمانند.

امیدواریم که لوکاس هرناندز خیلی سریع برگردد و آلفونسو دیویس که هنوز در گلدکاپ حضور دارد، با آمادگی و در شرایط مناسب برگردد. در این صورت تیم بسیار خوبی خواهیم داشت."

 

1620499

 

ناگلزمان درباره سیستمی که قرار است در بایرن مونیخ پیاده کند، گفت: "من قرار نیست همه چیز را زیر و رو کنم و ما قرار نیست در تمام بازی ها با سه مدافع بازی کنیم. موضوع انعطاف‌پذیری و بازی دادن به بازیکنان در پست های ایده آل‌شان است. ما سیستمی را انتخاب می کنیم که بازیکنان در آن راحت باشند."

 

سرمربی جدید بایرن مونیخ درباره مانوئل نویر، دروازه بان با تجربه این تیم، افزود: "مانوئل نویر کاپیتان باقی می ماند، او کاپیتانی فوق العاده است. همین امر در مورد شورای تیم نیز اعمال می شود. دیوید آلابا رفت، ما به جای او بازیکن دیگری معرفی خواهیم کرد. شورای تیم کمک می کند که همه چیز در یک گروه کوچکتر مورد بحث قرار گیرد. ما این شورا را به همین شکل حفظ خواهیم کرد."

 

1620504

 

ناگلزمن افزود: "انگیزه های زیادی برای جشن گرفتن در ماه مه سال آینده در کارین‌پلاتز داریم. من می دانم که در این باشگاه باید عنوان قهرمانی ببری، من هم همین را می خواهم. ما امیدواریم که هر چه زودتر هر تعداد که ممکن است هوادار در استادیوم داشته باشیم. واقعا مشتاق هستیم تا هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد."

 

واکنش اولی کان به انتخاب ناگلزمان: به موفقیت بایرن با او اطمینان داریم

 

ناگلزمان درباره اینکه چقدر در سیاست‌گذاری بایرن در نقل و انتقالات دخیل خواهد بود، گفت: " من معتقدم که باشگاه با مشورت مربی تصمیم‌گیری خواهد کرد. من همیشه نظرم را می دهم. در نهایت این باشگاه است که به بازیکن پول می دهد و معمولاً بازیکنان بیش از مربیان دوام می آورند. ما همیشه با مشورت هم تصمیمات مهم را خواهیم گرفت."

 

درباره قرارداد پنج ساله با بایرن: "این برای من ارزش زیادی دارد. من با یک قرارداد یک ساله نمی آمدم. (خنده). جدای از شوخی این نشان‌دهنده اعتماد است و من هم قصد دارم که شایسته این اعتماد باشم. اینکه مورد اعتماد قرار بگیرید احساس بسیار خوبی به شما می دهد. اما این موضوع همچنین نشان می دهد که باید اینجا به نتیجه برسی."

 

1620508

 

درباره برنامه هایی که پس از جدایی ژروم بوآتنگ و داوید آلابا، برای خط دفاع بایرن دارد: " رفت و آمد بازیکنان کاملاً طبیعی است. بازیکنان بسیار با استعدادی داریم. تانگوی یک استعداد بسیار برجسته است، همه خصوصیات لازم را دارد. من اوپا را هم مدت‌هاست که می شناسم.

ما همچنین پاوارد و هرناندز را داریم. به اندازه کافی بازیکن داریم، در مقطعی اگر لازم شد بازیکنان جوان هم می توانند به کار بیایند. ما در یک ورزش رقابتی هستیم، باید خیلی سریع به موفقیت برسید. بازیکنان با تجربه می توانند بازیکنان جوان را حمایت کنند. من نگران نیستم."

 

درباره انتقادها از لروی سانه: " خوب است که رسانه ها او را رها کنند. او از ویژگی هایی برجسته و سرعتی باورنکردنی برخوردار است و در موقعیت های تک به تک یکی از بهترین هاست. من مطمئن هستم که ما شاهد لروی سانه ای قدرتمندتر خواهیم بود که تأثیر زیادی در موفقیت ما خواهد داشت."

 

درباره گورتزکا: " البته لئون بازیکن بسیار مهمی است و من خوشحال خواهم شد که او برگردد. خوشحال می شوم اگر بتوانیم در اینجا با هم عصر و دورانی جدید را شکل دهیم. او یکی از خطرناک ترین هافبک های جهان است. ما دوست داریم او را اینجا نگه داریم."

 

1620510

 

درباره سن بسیار کم و اینکه از مانوئل نویر جوان تر است: " همیشه از من می پرسند که چگونه با بازیکنان صحبت می کنی. مسئله خود را به جای آنها گذاشتن است. هر بازیکنی در بایرن می خواهد پیشرفت کند. من هنوز جوان هستم، اما می توانیم این کار را انجام دهیم. مشکلی نخواهد بود که مانوئل کمی پیرتر باشد."

 

ناگلزمان در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا با قرارداد یک ساله به بایرن می آمدی، گفت: "البته! بایرن بزرگترین باشگاه آلمان است. اینجا خانه من است. همیشه آرزویم بوده که در اینجا مربی‌گری کنم. حتما با قرارداد یک ساله هم می پذیرفتم، اما در واقعیت من قراردادی پنج ساله دارم که خیلی بهتر است."

 

 

 

دیدگاه‌ها