کد خبر : 1766500 | 16 تیر 1400 ساعت 15:20 | 10.2K بازدید | 1 دیدگاه

اولی کان:

به موفقیت بایرن با ناگلزمان اطمینان داریم

رئیس جدید بایرن مونیخ اطمینان دارد که انتخاب یولیان ناگلزمان به عنوان سرمربی یک انتخاب درست و منطقی بوده است.

به موفقیت بایرن با ناگلزمان اطمینان داریم

به گزارش "ورزش سه"، پیش از آغاز فصل گذشته بود که هانسی فلیک بعد از کسب تمام موفقیت‌های ممکن با بایرن مونیخ اعلام کرد که قصد دارد به چالش خود در این تیم پایان دهد؛ اتفاقی که نهایتا رخ داد و فلیک چندی پیش نیز به عنوان سرمربی جدید تیم ملی آلمان انتخاب شد و کار خود را بعد از یورو آغاز خواهد کرد.

 

 

1620515

 

 

اما بعد از قطعی شدن جدایی هانسی فلیک از بایرن مونیخ این باشگاه سریعاً مذاکرات خود را با لایپزیش برای به خدمت گرفتن یولیان ناگلزمان آغاز کرد. در ابتدا شایعاتی در رابطه با مخالفت لایپزیش با جدایی ناگلزمان مطرح شد اما باواریایی‌ها نهایتاً هرطور که بود او را به خدمت گرفتند.

 

در همین راستا یولیان ناگلزمان دیروز اولین روز کاری خود در بایرن مونیخ را پشت سر گذاشت. او انگیزه های زیادی برای موفقیت در پرافتخارترین تیم فوتبال آلمان دارد و به نظر می‌رسد که یکی از جذابیت های فصل آینده فوتبال آلمان و به‌طورکلی اروپا تماشای بایرن تحت هدایت این سرمربی جوان خواهد بود.

 

مراسم معارفه سرمربی جوان بایرن از ساعت 14.30 شروع شده و ناگلزمن در کنار اولی کان رئیس جدید باشگاه و حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

 

 

1620517

 

 

در ابتدا اولی کان شروع به صحبت کرد و گفت:« یولیان توانایی این را دارد تا سطح هر بازیکنی را بالاتر ببرد. طبعا این پیشرفت با کسب جام و افتخار محسوس تر خواهد بود. ما به این اطمینان رسیده ایم که با یولیان قادر به کسب افتخارات زیادی هستیم.

ثبات و تداوم همکاری با یک مربی، لازمه موفقیت است و ما با یولیان دورانی جدید را شروع خواهیم کرد. او تاریخچه و هویتی باورنکردنی با بایرن دارد و این یکی از مهمترین عوامل انتخاب او به عنوان سرمربی جدید باشگاه بود. ما با او برنامه هایی بلند مدت خواهیم داشت.»

 

کان ادامه داد:« توقعات در بایرن بالاست و همه چیز به ارائه یک فوتبال خوب و کسب جام بستگی دارد. قراردادی طولانی مدت با یولیان امضا کرده ایم و ثبات روی مربیان، یکی از سنت های بایرن مونیخ است. با یولیان در مسیر درستی قرار خواهیم گرفت.»

 

 

 

1620523

 

 

حسن صالح حمیدزیچ هم گفت:« اولویت ما یولیان بود و قراردادی 5 ساله بسته ایم. ما او را زیر نظر داشتیم و می دانیم که چه مربی خوب و باکیفیتی است و با او وارد دورانی جدید می شویم. یولیان یعنی فوتبال خالص. بازیکنان هم از این انتخاب خوشحالند.

با یولیان در مورد کمپ و بازیکنان آکادمی بارها حرف زده ایم و آن را دوست داشتم. ما بازیکنانی مستعد چون موسیالا را قبلا جذب کرده ایم و در آکادمی توانست پیشرفت کند. در بایرن استعدادهای دیگری نیز وجود دارند و یولیان مشتاق این است تا باعث پیشرفت شان شود. پروژه جذابی را با او شروع کرده ایم.»

 

اختلاف با هانسی فلیک:« اختلاف نظرهایی داشتیم که در فوتبال حرفه ای طبیعی است اما الان همه چیز تمام شده و فلیک سرمربی تیم ملی آلمان است. با او همچنان در تماس هستیم.»

دیدگاه‌ها