کد خبر : 1766547 | 16 تیر 1400 ساعت 20:05 | 11.2K بازدید | 2 دیدگاه

جو کول:

بازی امشب از فینال برای انگلیس دشوارتر است

جو کول، هافبک سابق تیم ملی انگلیس به حمایت از گرت ساوت گیت پرداخته است.

بازی امشب از فینال برای انگلیس دشوارتر است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در سال های اخیر و با هدایت گرت ساوت گیت تبدیل به تیم قدرتمندی شده و به مراحل پایانی تورنمنت های بزرگ راه پیدا می کند. در آستانه دیدار نیمه نهایی برابر دانمارک، جو کول در مورد این مسابقه صحبت کرده و تقابل با دانمارک را دشوارتر از فینال احتمالی توصیف کرد.

 

جو کول گفت: "شما نمی توانید به فکر گزینه بهتری برای هدایت این جوانان نسبت به گرت ساوت گیت باشید. او بسیار باهوش بوده و شفاف عمل می کند. من در بازی انگلیس مقابل جمهوری چک جای بسیار خوبی در استادیوم داشته و مشاهده کردم که او چگونه با استیو هالند و کادر فنی ارتباط برقرار کرده و چقدر آرام است.

 

1617741

 

من فکر می کنم بازیکنان سابق و رسانه ها بیش از همیشه پشت سر این تیم قرار گرفته و از انگلیس حمایت می کنند. من و پسرانم هنگام تماشای بازی آلمان و وقتی که هری کین گل خود را به ثمر رساند در حال خفه شدن بودیم. این تیم حس خاصی دارد و شما تصور می کنید فضای متفاوتی وجود دارد.

 

آندریاس کریستینسن در عقب بسیار موفق ظاهر شده و دلانی و هوبرگ به اندازه دکلان رایس و کالوین فیلیپس زوج خوبی هستند. این بازی از نظر روحی برای بازیکنان انگلیس دشوارتر از فینال است. زیرا همه فکر می کنند بازی با دانمارک آنهم در نیمه نهایی چه فرصت خوبی است، اما نباید فراموش کرد دانمارک کیفیت بالایی داشته و تیم خوبی محسوب می شود. البته ما تیم بهتری هستیم، اما این بازی از نظر ذهنی و احساسی برای بازیکنان نسبت به دیدار احتمالی در فینال دشوارتر است."

دیدگاه‌ها