کد خبر : 1766554 | 16 تیر 1400 ساعت 20:46 | 52.6K بازدید | 6 دیدگاه

ریکی پویج:

کیکه ستین را به گواردیولا و کومان ترجیح می‌دهم!

ریکی پویج، ستاره جوان بارسلونا، از کیکه ستین به عنوان کسی یاد کرده که بیشترین تاثیر را در پیشرفت او داشته است.

کیکه ستین را به گواردیولا و کومان ترجیح می‌دهم!

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان گذشته و بعد از انتخاب رونالدو کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا، این هلندی اعلام کرد که نیازی به پدیده جوان و با استعداد بارسلونا یعنی ریکی پویج ندارد و او می‌تواند بلوگرانا را ترک کند. با این حال این بازیکن تصمیم گرفت که در بارسلونا بماند و خود را به کومان اثبات کند اما این موضوع نیز باعث نشد که او در فصلی که گذشت بازی های زیادی در ترکیب بارسا انجام دهد.

 

ریکی پویج حالا در مصاحبه‌ای اظهار نظر عجیبی را مطرح کرده و اذعان داشته که کیکه ستین را به پپ گواردیولا و رونالد کومان ترجیح می دهد. او در این باره گفت: " به خاطر نحوه درک کیکه ستین از فوتبال و نوع برخوردش با من، او(ستین) را انتخاب می کنم.
او بسیار به من نزدیک بود، خیلی به من کمک کرد و چیزهای زیادی از او آموختم."

 

 

1620607

 

 

پویج همچنین در اظهارنظری جالب اعلام کرد که در صورت ترک بارسا دوست دارد راهی منچستر سیتی شود. او گفت: "به دلیل سبک بازی و به علت اینکه آنها مربی‌ای دارند که مثل من فوتبال را می فهمد، منچسترسیتی را انتخاب می کنم. با این حال در حال حاضر از حضور در بارسلونا راضی هستم و برنامه ای برای جدایی از این تیم ندارم."

 

پویج درباره پدری: " او بازیکنی است که به خاطر سن پایین، دقایق زیادی که به میدان رفته و عملکردش بیش از همه من را متعجب کرده است. او کیفیت بالای خود را نشان داده و مطمئناً در آینده رقم زننده شادی های زیادی برای باشگاه خواهد بود."

 

 

1590621

دیدگاه‌ها