کد خبر : 1766557 | 16 تیر 1400 ساعت 21:00 | 14.1K بازدید | 2 دیدگاه

کلینزمن: انگلیس از اول برای من مدعی بود

یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان از عملکرد این تیم در رقابت های یورو 2020 راضی نیست.

کلینزمن: انگلیس از اول برای من مدعی بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان بعد از صعود دشوار از مرحله گروهی با تساوی برابر مجارستان، در اولین دور حذفی رقابت های یورو 2020 برابر رقیب سنتی خود انگلیس مغلوب شده و وداعی زودهنگام با این تورنمنت داشت. یورگن کلینزمن مدعی شد سه شیرها از ابتدا نامزد کسب عنوان قهرمانی بوده اند و این تیم در تمام خطوط از کیفیت بالایی برخوردار است.

 

یورگن کلینزمن گفت: "از نظر من انگلیس از ابتدا نامزد قهرمانی بود. آنها دفاع بسیار خوب و ترکیبی مناسب داشته و در حمله نیز از قدرت گلزنی و بازیکنانی پرانگیزه برخوردارند.

 

1618743

 

عملکرد تیم ملی آلمان؟ شما باید همه بازی ها را جداگانه بررسی کنید. در دیدار برابر فرانسه شرایط 50-50 بود و یک گل به خودی ناراحت کننده تکلیف بازی را روشن کرد. دیدار برابر پرتغال سخت بود و در مقابل مجارستان تحت فشار زیادی قرار گرفتیم تا بازی را به تساوی بکشیم. در بازی با انگلیس می توانستیم با موقعیت های تیمو ورنر و توماس مولر پیروز شویم، اما در کل ارزیابی من منفی است، زیرا ما خیلی زود و در مرحله یک هشتم نهایی حذف شده و ثبات نداشتیم.

 

کارنامه یوواخیم لوو در تیم ملی آلمان؟ البته عملکرد نامنظم در جام جهانی 2018، رتبه آخر در لیگ ملت ها و نمایش تیم در یورو 2020 ارزیابی را بدتر می کند، اما عنوان قهرمانی جام جهانی در 2014 برای همیشه در کارنامه یوواخیم لو خواهد بود."

دیدگاه‌ها