کد خبر : 1766573 | 16 تیر 1400 ساعت 22:57 | 27.8K بازدید | 2 دیدگاه

قهرمان لیگ بلژیک، مشتری جدید صیادمنش

رسانه های اوکراینی به نقل از یک خبرنگار ترکیه ای، از علاقه باشگاه کلوب بروژ بلژیک به صیادمنش خبر دادند.

قهرمان لیگ بلژیک، مشتری جدید صیادمنش

به گزارش "ورزش سه"، چند رسانه اوکراینی از جمله وب سایت های fanday.net و dynamomania به نقل از یک خبرنگار ترکیه ای، از علاقه باشگاه کلوب بروژ بلژیک به اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک خبر دادند و این احتمال وجود دارد او راهی ژوپیتر لیگ شود.


یاگیز سابونکو اوغلو روزنامه نگار ترک در توئیتر خود گفت که نماینده باشگاه فنرباغچه ترکیه که صیادمنش تحت قرارداد این باشگاه است، یکی از مدیران تیم خود به نام میرساد ترکان برای مذاکره درباره مهاجم ایرانی خود به بلژیک فرستاده است.


وب سایت اوکراینی در این خصوص نوشته است که صیادمنش 20 ساله به صورت قرضی از باشگاه استانبولی فنرباغچه راهی زوریا شده و در لوهانسک بازی می کند. پیش از این گزارش شده بود که ترک ها به زوریا پیشنهاد داده اند تا این بازیکن را به قیمت سه و نیم میلیون یورو بخرد.

 

1620628


قرارداد قرضی صیادمنش تا پایان سال 2021 محاسبه می شود. این بازیکن ایرانی از اکتبر 2020 راهی زوریا شده و درخشش خوبی در این تیم داشته است. فصل گذشته صیادمنش در همه مسابقات 26 بازی برای تیم ویکتور اسکریپنیک انجام داد که در آنها 6 گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد.


تیم کلوب بلژیک که فصل گذشته با اقتدار قهرمان ژوپیتر لیگ شد، کاوه رضایی را نیز تحت قرارداد خود دارد ولی به نظر می رسد این بازیکن ایرانی که فصل گذشته را به صورت قرضی در شارلوا بازی می کرد، راهی تیم دیگری شود.

 

1620627

دیدگاه‌ها