کد خبر : 1766602 | 17 تیر 1400 ساعت 02:52 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

ساوت گیت: ایتالیا فوق العاده است اما باید پیروز شویم

گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس مدعی شد از دشواری های دیدار برابر دانمارک باخبر بوده است.

ساوت گیت: ایتالیا فوق العاده است اما باید پیروز شویم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس با برتری در اوقات اضافی برابر دانمارک برای اولین بار در تاریخ به فینال یورو راه یافت و حالا آنها باید به مصاف ایتالیا بروند. گرت ساوت گیت، سرمربی موفق سه شیرها در پایان این دیدار به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخته و مدعی شد از شاد شدن مردم انگلیس بسیار خوشحال است.

 

گرت ساوت گیت گفت: "من واقعا به عملکرد بازیکنان تیم ملی انگلیس در مسابقه امشب افتخار می کنم و این یک موقعیت فوق العاده بود. طرفداران در روسی سکوها در تمام طول مسابقه حمایتی باورنکردنی از تیم داشتند. ما می دانستیم که در بازی امشب کار ساده ای پیش روی انگلیس نخواهد بود، اما ما به بازیکنان گفتیم که در برخی لحظات این دیدار باید مقاومت نشان دهیم.

 

من احساس می کردم که به دیدار فینال خواهیم رسید، اما می دانستم که نبرد متفاوتی برابر دانمارک خواهیم داشت. به نظر من خیلی کم به توانایی های دانمارک به عنوان یک تیم موفق پرداخته شده است. وقتی ما سال هاست منتظر مانده ایم تا از مرحله نیمه نهایی عبور کنیم  این بدان معناست که بازیکنان تجربه بین المللی محدودی دارند، اما آنها امشب عملکرد فوق العاده ای ارائه دادند.

 

1620686

 

خوشحال کننده ترین موضوع این است که ما یک شب فوق العاده را به هواداران و ملت خود هدیه کرده ایم و این ماجراجویی چهار روز دیگر ادامه دارد. ما شرایط دشواری را متحمل شده و در مسکو در چنین شبی اذیت شدیم تا به دیدار نهایی راه یافتیم.

 

حالا ما در فینال هستیم و باید از این موفقیت لذت ببریم، اما همچنایک مانع بزرگ پیش روی ما وجود دارد. ایتالیا فرم فوق العاده ای از خود نشان داده و ما مشتاق حضور در این دیدار هستیم. در فینال ها باید برنده شد، ما باید آنها ریکاوری کرده و دوباره آماده فینال شویم.

 

ما در حال حاضر سه بازی به یادماندنی داشته ایم و گفتیم که می خواهیم برای کشور خاطره بسازیم. جوانان فکر می کنند که همیشه اینگونه بوده و من فقط مجبور شدم به ساکا و بلینگهام بگویم که این موضوع حقیقت ندارد.

 

پنالتی هری کین؟ صادقانه بگویم کسی علاقه ندارد در چنین لحظه ای پشت توپ قرار گیرد، اما هری کین در برابر دروازه بان بزرگی قرار گرفته و بارها با او روبرو شده بود. البته من صحنه خطا روی رحیم استرلینگ را ندیدم، اما فکر می کنم رحیم در تمام طول شب شرایط را برای دانمارک دشوار ساخت."

دیدگاه‌ها