کد خبر : 1766603 | 17 تیر 1400 ساعت 02:54 | 81.3K بازدید | 9 دیدگاه

اشمایکل، غمگین ترین کلکسیونر روی زمین (عکس)

دروازه بان تیم ملی دانمارک با وجود عکس العمل های پرتعداد خود نتوانست مانع از شکست تیم ملی کشورش در نیمه نهایی یورو 2020 شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی دانمارک امشب در مرحله نیمه نهایی یورو 2020 مقابل تیم ملی انگلیس قرار گرفت. تقابل دو تیم در طول 90 دقیقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت های اضافه کشیده شود؛ در اواخر نیمه اول وقت های اضافه، انگلیسی ها توانستند از روی ریباند پنالتی که کین آن را زد، گل دوم را وارد دروازه دانمارک کرده و با حفظ نتیجه در نیمه دوم، پیروز بازی شوند.

 

گل دوم انگلیس در شرایطی به ثمر رسید که کاسپر اشمایکل موفق شد ضربه پنالتی هری کین را مهار کند اما کاپیتان انگلیسی ها در ریباند توانست دروازه دانمارک را باز کرده و مقاومت تحسین برانگیز دروازه این تیم را بشکند. اشمایکل در طول 120 دقیقه سیوهای بی نظیری داشت که هر کدام می توانست به یک گل برای انگلیس ختم شوند؛ نتیجه بازی اما به گونه ای رقم خورد که اشمایکل با وجود ثبت کلکسیونی از سیوهای دیدنی (او 9 سیو در این دیدار داشت)، در قامت بازنده، زمین را ترک کند.

 

اشمایکل اولین سیو دیدنی خود را روی ضربه استرلینگ در نیمه اول ثبت کرد؛ جایی که رحیم در دهانه دروازه فاصله چندانی با گلزنی نداشت اما گلر دانمارک با عکس العملی دیدنی راه توپ را بست. اوج کار اشمایکل را در نیمه دوم شاهد بودیم، جایی که او به معنای واقعی کلمه در نقش ناجی ظاهر شده و یک تنه مقابل حملات بی امان انگلیس ایستادگی کرد. یکی از این صحنه ها را در دقیقه 55 شاهد بودیم که اشمایکل با پروازی چشم نواز، ضربه سر هری مگوایر را از کنج دروازه به بیرون کشید؛ حسرت انگلیسی ها پس از گل نشدن این ضربه، دیدنی بود چرا که آنها انتظار نداشتند که دروازه بانی باشد که بتواند چنین ضربه سری را مهار کند.

 

در ادامه نیمه دوم، اشمایکل چند بار دیگر هم توانست دروازه تیمش را با سیوهای خوب خود نجات داده و کار را به وقت های اضافه بکشاند. در حالی که به نظر می رسید وابستگی بیش از اندازه وایکینگ ها به اشمایکل کار دست شان بدهد، سیوهای این دروازه بان همچنان ادامه داشت. او در نیمه اول وقت های اضافه و در موقعیت تک به تک با کین ضربه او را به زیبایی مهار کرد اما دقایقی بعد روی ریباند ضربه پنالتی سرانجام شکست را پذیرفت، البته با سربلندی هر چه تمام تر.

 

1620687

 

1620688

 

1620689

 

1620690

دیدگاه‌ها