کد خبر : 1766714 | 17 تیر 1400 ساعت 19:13 | 14.8K بازدید | 6 دیدگاه

به رغم ناکامی در یورو 2020؛

رسمی: دشان تا 2022 با تیم ملی فرانسه می‌ماند

رییس فدراسیون فوتبال فرانسه تایید کرد که دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، تا سال جام جهانی 2022 قطر در سمت خود باقی خواهد ماند.

رسمی: دشان تا 2022 با تیم ملی فرانسه می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه این موضوع به نظر بدیهی می رسید، اما دیدیه دشان به عنوان سرمربی تیم ملی فرانسه حداقل تا جام جهانی قطر در سال آینده رسماً در سمت خود باقی خواهد ماند. نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، در مصاحبه با فیگارو این موضوع را تایید کرد و گفت که از این موضوع در جلسه ای که دیروز با مربی فرانسوی داشته مطمئن شده است، جلسه ای که به گفته لوگرات فقط سه دقیقه به طول انجامید.

 

1620872

 

در این مصاحبه لوگرائه در پاسخ به سوال خبرنگار فیگارو درباره احتمال جدایی سرمربی تیم ملی این کشور پیش از جام جهانی، گفت: "آیا دیدیه دشان در جام جهانی آینده در قطر سرمربی فرانسه خواهد بود؟ پاسخ مثبت است. من دیروز با او دیدار کردم. در این باره تنها نیاز بود سه دقیقه صحبت کنیم. اراده او در ادامه مسیر بسیار محکم و استوار بود، درست مانند من."

 

1620873

 

آنچه لوگرائه درباره آن صحبتی نکرد این است که آیا دشان پس از جام جهانی قطر نیز به فعالیت خود در تیم ملی فرانسه ادامه خواهد داد؟ شایعات حاکی از آن است که این زین الدین زیدان خواهد بود که جانشین دشان در تیم ملی فرانسه می شود. اما رییس فدراسیون فوتبال فرانسه از اظهارنظر در این باره پرهیز می کند. با این حال آنچه مشخص است این است که احتمال ادامه نیافتن همکاری دشان با تیم ملی فوتبال فرانسه بعد از جام جهانی قطر روز به روز در حال افزایش است.

دیدگاه‌ها