کد خبر : 1766751 | 18 تیر 1400 ساعت 10:59 | 23.6K بازدید | 1 دیدگاه

بدبینی رئیس لالیگا به تمدید قرارداد مسی با بارسلونا

خاویار تباس، رئیس لالیگا، معتقد است برای بارسلونا غیرممکن است با همان حقوق قبلی قرارداد لیونل مسی را تمدید کند.

بدبینی رئیس لالیگا به تمدید قرارداد مسی با بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، قرار داد لیونل مسی با بارسلونا در پایان ماه ژوئن به اتمام رسید و همچنان گمانه زنی ها درباره آینده فوق ستاره آرژانتینی از مهم ترین بحث های نقل و انتقالات فوتبال اروپا محسوب می شود. رئیس باشگاه بارسلونا با اطمینان از ماندن مسی صحبت کرده اما آنها به لحاظ مالی با شرایط بسیار دشواری برای رسیدن به این مهم روبرو هستند.

 

در همین ارتباط خاویر تباس، رئیس لالیگا، نیز تاکید کرده که بارسلونا بدون فروش چند بازیکن غیرممکن است که بتواند قرارداد لیونل مسی را تمدید کند. او در این باره گفت: "امکان ندارد که لیونل مسی بتواند با همان شرایط قبلی قرارداد جدیدی با بارسلونا امضا کند. همچنین من فکر می کنم که نه تنها بارسلونا بلکه هیچ باشگاه اروپایی نمی تواند دستمزدی که تا پیش از این لیونل مسی دریافت کرده را پرداخت کند."

 

 

1615354

 

 

تباس در ادامه گفت: "تصمیم ماندن یا رفتن مسی به من مربوط نیست بلکه مسئله بارسلونا است. ما دوست داریم و امیدواریم که بارسلونا مشکل را حل کند تا مسی بتواند در اسپانیا بماند. ما همیشه بهترین بازیکنان را در لالیگا می خواهیم اما نیمار و کریستیانو رونالدو رفتند و ما هنوز اینجا هستیم و رشد می کنیم. ما به کار خود ادامه می دهیم و سری آ و لیگ یک با این ستاره‌ها رشد چندانی نکرده اند.

 

بازیکنان لیگ برتر توپ طلا را برنده نمی شوند اما اینجا بهترین رقابت در سطح ورزشی و مالی است. ما نباید وسواس زیادی در مورد بازیکنان داشته باشیم. من دوست دارم مسی بماند اما ضروری نیست."

دیدگاه‌ها