کد خبر : 1766765 | 18 تیر 1400 ساعت 11:51 | 8.5K بازدید | 3 دیدگاه

کیه‌لینی: انگلیس فقط هری کین نیست

جورجو کیه لینی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا، معتقد است که انگلیس به جز هری کین بازیکنان با کیفیت دیگری نیز در ترکیب خود دارد.

کیه‌لینی: انگلیس فقط هری کین نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا از همان ابتدای تورنمنت کار خود را فوق العاده آغاز کرد و بعد از پیروزی در هر سه بازی دور گروهی به مرحله حذفی راه یافت. آنها در مرحله حذفی نیز با غلبه بر تیم های اتریش، بلژیک و اسپانیا به فینال راه یافتند تا یکشنبه شب در مقابل انگلیس قرار بگیرند.

 

جورجو کیه‌لینی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا، پیش از تقابل با انگلیس گفت: " اگر بعضی از متن هایی را که قبل از یورو 2020 برای برخی از دوستان نزدیکم فرستاده بودم بخوانم، احساس این بود که می توانیم تابستانی پر از احساسات، شادی، شب های جادویی و ماجراهای جذاب را رقم بزنیم زیرا شما واقعاً می‌توانید نزدیکی و اتحاد را در این تیم تماشا کنید."

 

 

1620943

 

 

کیه لینی در رابطه با قرار گرفتن مقابل هری کین در مسابقه فینال گفت: " این بسیار سخت خواهد بود، با این حال من همیشه او را دوست داشته ام. من هنوز هم یکی از اولین بازی های او با تیم ملی انگلیس را به یاد می آورم؛ جایی که در تورین مقابل آنها قرار گرفتیم. حتی در آن زمان او تأثیر زیادی روی من گذاشت. او می داند که چگونه در عمق بازی کند. کین با سر و از فاصله دور و نزدیک گلزنی می‌کند.

 

البته مشخصاً تیم ملی انگلیس فقط هری کین نیست. آنها بازیکنان شگفت‌انگیز دیگری نیز در کناره های خود دارند که به تنهایی می‌توانند در یک ترکیب اصلی به میدان بروند و قهرمان مسابقات شوند. بازیکنانی مانند جک گریلیش، جیدون سانچو، مارکوس راشفورد، کالورت لوین، فیل فودن و البته جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، که همه روی نیمکت بودند. آن ها یک تیم کامل و با کیفیت هستند."

 

 

1619457

دیدگاه‌ها