کد خبر : 1766801 | 18 تیر 1400 ساعت 15:22 | 14.7K بازدید | 5 دیدگاه

در آستانه فینال یورو 2020؛

ماتراتزی: انگلیس از ایتالیا وحشت دارد

مارکو ماتراتزی، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و اینتر، در آستانه دیدار یکشنبه شب ایتالیا و انگلیس می گوید که سه شیرها از آتزوری وحشت دارند.

ماتراتزی: انگلیس از ایتالیا وحشت دارد

به گزارش "ورزش سه"، مارکو ماتراتزی امیدوار است که چیرو ایموبیله در فینال یورو 2020 برابر انگلیس که یکشنبه شب برگزار خواهد شد، موفق به گلزنی شود. این مدافع سابق تیم ملی ایتالیا باور دارد که انگلیس از ایتالیا می ترسد.

ماتراتزی که به همراه آتزوری قهرمان جام جهانی 2006 شد، پیش از فینال یورو 2020 بین آتزوری و انگلیس در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت درباره این بازی به اظهار نظر پرداخت.

 

1620990

 

تیم ایتالیایی که او در آن بازی می کرد، پس از شکست آلمانِ میزبان در مرحله نیمه نهایی به فینال جام جهانی راه یافت و این مدافع سابق 47 ساله شباهت هایی بین آن بازی و دیدار روز یکشنبه در ورزشگاه ومبلی لندن می بیند.

 

ماتراتزی گفت: "انگلیس در خانه بازی می کند، مثل آلمان در جام جهانی 2006. من چهره بازیکنان آلمان در تونل ورزشگاه را به خاطر دارم. آنها از شدت رنگ پریدگی رنگ پیراهن‌هایشان شده بودند.

ما به همدیگر می گفتیم که آنها ترسیده اند، آنها ترسیده اند... و واقعا هم ترسیده بودند. ما شخصی را داشتیم که حرف هایی که آنها در زمین به هم می زدند را برایمان ترجمه می کرد و آنها واقعا تحت فشار بودند.

 

1620988

 

آن روز من چهره بازیکنان انگلیس را پس از گل دانمارک دیدم و روبرتو مانچینی نیز باید آن صحنه را به بازیکنان خود نشان دهد.

ما دو بار در ومبلی بازی کرده ایم و فابیو کاپلو و جانفرانکو زولا برای ما گل زده اند. این بار امیدوارم که ایموبیله نام خود را در لیست گلزنان ثبت کند."

 

دیدگاه‌ها