کد خبر : 1766802 | 18 تیر 1400 ساعت 15:24 | 38.3K بازدید | 11 دیدگاه

برگی از تاریخ

علی به جای علی ؛داربی بیرون زمین (عکس)

دو بازیکن متعصب استقلال و پرسپولیس در تیرماه سال 85 جابجا شدند و به تیم رقیب رفتند

 علی به جای علی ؛داربی بیرون زمین (عکس)

به گزارش "ورزش سه "،در حالی که در محافل فوتبالی از مشکلات علیرضا نیکبخت واحدی با باشگاه استقلال در تابستان سال 85 گفته می شد ،نیکبخت خیلی سریع و در 7تیرماه به پرسپولیس پیوست تا هواداران استقلال در شوک این خبر فرو بروند.انتقالی غیر قابل باور از چپ پای محبوب آن روزهای استقلال به تیم رقیب که خیلی ها آن را انتقام پرسپولیسی ها بعد از چند سال بابت جذب هاشمی نسب توسط استقلال می دانستند.


بعد از پیوستن نیکبخت واحدی به پرسپولیس ،استقلالی ها برای انتقام به تکاپو افتادند ویازده روز بعد  در روز هجدهم تیر علی انصاریان به استقلال آوردند.اتفاقی غیر قابل باور برای هواداران پرسپولیس ،آنها فکرش هم نمی کردند مرد بخیه و متعصب تیمشان را در استقلال ببینند.

 

1620992


علی انصاریان بعد ها در باره تشویق هوادارهای پرسپولیس در روز بازی استقلال و اشکهایش بر روی شانه های منصوریان قبل از آغاز بازی گفت و علی نیکبخت واحدی از سردرگمی اش در زمین تا اواخر نیمه اول پرده برداشت.


دو فوتبالیستی که پشت پا زدند به دلشان و در لحظه تصمیم گرفتند به تیم رقیب بروند و پیراهن رنگ مخالف را به تن کنند،خیلی خوش شانس هستند که هوادارها آنها را بخشیدند.


هر دو بازیکن علیرغم بازی های خوب برای تیم های جدیدشان ،بعدها  از انتقال خود به اردوگاه حریف پشیمان شدند و بارها این اقدام را اشتباه دانستند.

 

1620991


اتفاقی که هوادارهای هر دو تیم آن را پذیرفتند و حالا و بعد از سالها استقلالی ها علی نیکبخت را از خودشان می دانند و پرسپولیسی ها چشمشان را بر حضور علی انصاریان در استقلال بستند و در زمان فوت او برایش سنگ تمام گذاشتند.

دیدگاه‌ها