کد خبر : 1766823 | 18 تیر 1400 ساعت 18:23 | 25.4K بازدید | 7 دیدگاه

اکیپ فاش کرد؛

تنها یک شغل است که زیدان می‌خواهد: هدایت فرانسه

روزنامه اکیپ فرانسه فاش کرده است که زین الدین زیدان، سرمربی پیشین رئال مادرید، تمرکز خود را روی این موضوع گذاشته که سرمربی تیم ملی فرانسه بشود.

تنها یک شغل است که زیدان می‌خواهد: هدایت فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، هنگامی که زین الدین زیدان در تاریخ 27 ماه مه از سمت خود به عنوان سرمربی رئال مادرید استعفا داد، مشخص بود که دومین دوره او در این باشگاه، آخرین دوره او خواهد بود.

 

اکنون پس از یک ماه و نیم، زیدان نسبت به آینده خود آرام است، زیرا تنها یک شغل وجود دارد که او واقعاً به آن فکر می کند و آن را می خواهد؛ مربیگری در تیم ملی فرانسه.

هرچند این برنامه زیدان باید فعلا در صف انتظار باقی بماند چرا که همانطور که اکیپ فاش کرده است، دیدیه دشان قرار است تا پایان جام جهانی 2022 قطر سرمربی تیم ملی فرانسه باقی بماند.

 

1607396


با این وجود زیدان هیچ عجله ای ندارد و همانطور که نشریه فرانسوی اشاره کرد او پیشنهادات قابل توجهی از انگلیس، کشورهای حوزه خلیج فارس و آسیا را رد کرده است.

یک منبع نزدیک به زیدان به اکیپ گفت: "فوتبال دیگر برای زیدان مسئله پول نیست، بلکه مربوط به دل است.

و همیشه چهار مکان وجود دارد که او مربیگری در آنها را ترجیح خواهد داد: بوردو، یوونتوس، رئال مادرید و تیم ملی فرانسه."

 

اولویت زیدان در حال حاضر گذراندن وقت با خانواده است، چرا که نتوانسته آنقدر که دوست داشت در زمان حضورش در رئال مادرید این کار را انجام دهد.

 

این فرد مطلع ادامه داد: "زمانی که او مربی رئال مادرید بود و حتی بیشتر در دوره دوم حضورش در این باشگاه و مخصوصا تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، زیدان تقریباً زندگی اش فقط برای باشگاه خلاصه شده بود.

او هر روز ساعت 6 صبح بلند می شد تا ساعت 7:30 صبح در والدبباس باشد و تا ساعت 7 عصر آنجا می ماند. او در زمانی که بازیکن بود نیز همین سبک زندگی را داشت."

 

1604458

 

با نگاهی به آینده زیدان تنها یک هدف شغلی مشخص را در سر دارد: مربیگری در تیم ملی فرانسه.

 

این منبع آگاه افزود: "او اجازه خواهد داد تا زمان و رویدادها روند خود را طی کنند. او نمی خواهد برای رسیدن به این هدف فشار بیاورد یا از این قبیل کارها.


همه نزدیکان زیدان می دانند که مربیگری در تیم ملی فرانسه چالش بعدی او خواهد بود. او نمی خواهد دوباره در زندگی باشگاهی غوطه ور شود."

 

 

دیدگاه‌ها