کد خبر : 1766839 | 18 تیر 1400 ساعت 19:53 | 77K بازدید | 9 دیدگاه

یازده مونت؛ حتی دروازه‌بان!

عجیب‌ترین تیم منتخب یورو از دخترک گریان! (عکس)

بل مک‌نلی هوادار خردسال تیم ملی انگلیس است که تصویر اشک‌های شادی‌اش پس از دریافت پیراهن میسون مونت این روزها در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

عجیب‌ترین تیم منتخب یورو از دخترک گریان! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی تیم ملی انگلیس برابر دانمارک در دیدار نیمه نهایی یورو 2020 میسون مونت به سمت تماشاگران حاضر در ومبلی رفت و پیراهن خود را به دختربچه ای به نام بل هدیه داد. واکنش بل و خوشحالی زایدالوصفش و همچنین اشک هایی که از سر شادی در آغوش پدرش می ریخت در شبکه های اجتماعی به شدت مورد توجه قرار گرفت و چندین هزار بار لایک و ریتوییت شد و بیش از 2.2 میلیون نفر از آن بازدید کردند.

 

1621039

 

1621041

 

بل که پیراهن تیم ملی انگلیس را بر تن داشت و نامش در پشت پیراهن درج شده بود پس از اینکه میسون مونت مستقیما به سمت او آمد و پیراهنش را به او هدیه داد، زبانش بند آمده بود و از شدت خوشحالی و هیجان تنها توانست پدرش را در آغوش بگیرد و اشک بریزد.

 

پس از این برخورد مونت یک بار دیگر نیز این هوادار خردسال خود را از شدت خوشحالی به گریه انداخت. پس از آنکه فیلم منتشر شده از بل 10 ساله در ورزشگاه ومبلی مورد توجه بسیاری قرار گرفت، این هوادار کوچک و پدرش امروز به برنامه تلویزیونی This Morning دعوت شدند تا درباره آن لحظه فراموش نشدنی صحبت کنند و این درست همان زمانی بود که مونت برای بار دوم بل را سورپرایز کرد.

بل و پدرش در حال صحبت کردن درباره آن لحظه خاص در ورزشگاه بودند که مجری برنامه به بل گفت که مونت برای او پیامی دارد. سپس فیلمی از ستاره 22 ساله تیم ملی انگلیس پخش شد که در آن از بل به خاطر حمایت و هواداری اش تشکر می کرد.

مونت گفت: "سلام بل. میسون هستم. می خواستم تا این پیام را برای تو بفرستم و بگویم که چقدر واکنش تو پس از بازی و وقتی که من پیراهنم را به تو دادم خاص و استثنایی بود.

مشخص است اینکه ما در این بازی پیروز شدیم یک دستاورد بزرگ بود، اما آن لحظه واقعا برای من لذتی مضاعف بود و آن شب را برای من خاص تر کرد.

ممنون به خاطر حمایتت، این واقعا ارزش زیادی دارد و امیدوارم که یکشنبه ببینمت."

 

1621042

 

1621043

 

دوربین ها پس از این پیام بل را نشان دادند که یک بار دیگر به گریه افتاده بود و پدرش پیش از آنکه دوباره او را در آغوش بگیرد به شوخی گفت: "دوباره گریه نکن!"

مجری برنامه اما گفت: "نه می توانی گریه کنی. اینها اشک های شادی هستند! ما اشک های شادی را دوست داریم."

پدر بل در ادامه گفت: "خیلی ممنون میسون. صادقانه بگویم من فقط می خواهم از او برای این کارش تشکر کنم. ما نمی توانیم کلامی بیابیم که توصیف کند کار او برای بل چه ارزشی داشته است. او پسر بسیار خوبی است."

 

1621067

 

1621068

 

بل همچنین ترکیب 11 نفره مورد نظر خود را برای تیم ملی انگلیس در دیدار فینال یکشنبه شب یورو 2020 برابر ایتالیا انتخاب کرده است. ترکیبی که بل انتخاب کرده بود شامل 11 میسون مونت می شد و حتی درون دروازه انگلیس هم میسون مونت ایستاده بود.

 

 

دیدگاه‌ها