کد خبر : 1766851 | 18 تیر 1400 ساعت 21:32 | 31K بازدید | 3 دیدگاه

کمال غایب مهم در بازی ویژه (عکس)

سرخ‌ها در حالی مقابل آلومینیوم بازی می‌کنند که دو بازیکن را به علت مصدومیت در این بازی نخواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته بیست و هفتم از آلومینیوم میزبانی می‌کند. تیمی که در دور رفت با بردن مدافع عنوان قهرمانی، به عنوان یک تیم تازه لیگ برتری شده معجزه کرد و الان هم در جدول رده بندی وضعیت قابل قبولی دارد. دو تیم در بازی هفته قبل خود برنده نبودند. پرسپولیس در اهواز متوقف شد و آلومینیوم در لحظات آخر در سیرجان باخت. اتفاقی که باعث می‌شود  تیم‌ها برای کسب نتیجه در این بازی تلاش کنند.

 

سرخ‌ها در دور رفت در شرایطی بازی با آلومینیوم را آغاز کردند که دو دفاع میانی اصلی خود را نداشتند. در آن دیدار احسان حسینی جوان و کمال کامیابی نیا در خط دفاع قرار گرفتند. در آن بازی پرسپولیس در دقایق ابتدایی صاحب یک ضربه کرنر شد که سانتر دقیق نوراللهی روی سر کمال کامیابی نیا فرود آمد تا دروازه میزبان باز شود. 

 

1565884

 

1565880

 

 

پیروزی قرمزها خیلی دوام نداشت و این تیم اراکی بود که روی دو ضربه ایستگاهی دروازه سرخپوشان را گشود و بعد با کنترل کردن بازی پیروز شد. در این دیدار گل‌زن پرسپولیس به آلومینیوم یعنی کمال کامیابی نیا همچنان مصدوم است و به این بازی هم نخواهد رسید. دیگر غایب سرخپوشان آل کثیر است که بازی رفت را محروم بود و در برگشت با مصدومیت تجربه بازی مقابل آلومینیوم را از دست داده است. باید دید یحیی برای گل‌ زدن در این بازی حیاتی چه برنامه ای دارد و غایبان ایم تیم همانند بازی رفت در نتیجه نهایی موثر خواهند بود یا خیر.

دیدگاه‌ها