کد خبر : 1766889 | 19 تیر 1400 ساعت 09:54 | 66.9K بازدید | 5 دیدگاه

جنجال پیش از فینال بزرگ

حمله نیمار به هواداران لیونل مسی؛ بروید به جهنم!

نیمار پیش از فینال حساس برزیل و آرژانتین، به انتقاد از رفتار برخی هواداران فوتبال در کشورش پرداخته است.

حمله نیمار به هواداران لیونل مسی؛ بروید به جهنم!

به گزارش "ورزش سه"، بامداد فردا و این اولین بار از سال 2007 دو تیم مدعی قاره آمریکای جنوبی یعنی برزیل و آرژانتین در فینال رقابت های کوپا آمه ریکا به مصاف هم می روند. اگرچه کشور برزیل میزبان این مسابقات است، اما برخی از هواداران فوتبال در این کشور حامی لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین بوده و امیدوارند این ستاره تکنیکی به اولین جام خود در عرصه ملی نیز دست یابد.

 

به نظر می رسد لیونل مسی از محبوبیت بالایی در کشور برزیل نیز برخوردار است و همین چند وقت پیش بود که یک هوادار برزیل که تصویر لیونل مسی را روی بدن خود تتو کرده بود، مورد استقبال این بازیکن قرار گرفت و کاپیتان آلبی سلسته این تتو را امضا کرد.

 

1621133

 

اما نظرات برخی هواداران فوتبال برزیل در حمایت از لیونل مسی به مذاق نیمار خوش نیامده و او اینگونه عکس العمل نشان داده است. نیمار در اینستاگرام خود نوشت: "من با غرور و عشق فراوان برزیلی هستم. رویای من همیشه حضور در تیم ملی برزیل و شنیدن شعارهای هواداران بوده است.

 

اگر یک برزیلی در هر رقابتی چه در ورزش، چه در عرصه مدلینگ و چه در جایزه اسکار شرکت کند، هرگز او را مورد جمله قرار نداده و چنین کاری نخواهم بود. اگر پای برزیل در میان باشد، من برزیلی هستم و چه کسی ممکن است برزیلی باشد و اینگونه فکر نکند؟ مشکلی نیست و من به این رفتار احترام می گذارم، اما بروید به جهنم."

 

نیمار در دو بازی اول تیم ملی برزیل برابر ونزوئلا و پرو دو بار موفق به گلزنی شده، اما اگرچه برزیل برای رسیدن به فینال از سد شیلی و سپس پرو گذشت، اما او در گلزنی ناکام ماند. نیمار بعد از نقش آفرینی در قهرمانی برزیل در سال 2019، به دنبال تکرار این روند در این مسابقه حیثیتی است.

 

1621131

دیدگاه‌ها