کد خبر : 1766892 | 19 تیر 1400 ساعت 10:15 | 28.7K بازدید | 6 دیدگاه

لئوناردو اسپیناتزولا:

در ومبلی با عصا ایتالیا را تشویق خواهم کرد

لئوناردو اسپیناتزولا، مدافع مصدوم ایتالیا تماشاگر فینال یورو 2020 خواهد بود.

در ومبلی با عصا ایتالیا را تشویق خواهم کرد

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو اسپیناتزولا که یکی از بهترین بازیکنان تورنمنت بود، در دیدار مقابل بلژیک دچار مصدومیت سهمگینی شد و با ادامه جام وداع کرد. حالا لئوناردو اسپیناتزولا فاش کرد یکشنبه شب در استادیوم ومبلی حضور داشته و تماشاگر دیدار تیم ملی ایتالیا برابر انگلیس در فینال یورو 2020 خواهد بود.

 

لئوناردو اسپیناتزولا، گفت: "من فردا به هم تیمی هایم در لندن خواهم پیوست. این اتفاق بسیار هیجان انگیز بوده و بچه ها یک شب باورنکردنی را برایم رقم خواهند زد. ما یک تیم فوق العاده بوده و واقعا شرایطی مانند یک خانواده داریم."

 

1621137

 

لورنزو اینسینیه، ستاره آتزوری در جشن پیروزی نیمه نهایی مقابل اسپانیا پیراهن اسپیناتزولا را به تن کرد. لئوناردو در این رابطه گفت: "البته لباس من برای او کمی بزرگ بود، اما او رفتار زیبایی داشت. (با خنده) ما بعد از بازی تماس ویدیویی داشتیم و بازیکنان ایتالیا من را تشویق می کردند.

 

دیدار فینال به خصوص در استادیوم ومبلی بسیار دشوار است ، اما شنیدن سوت زدن علیه سرود ملی ایتالیا فقط باعث افزایش انگیزه ما خواهد شد. من در جایگاه هواداران حضور خواهم یافت و بازیکنان ایتالیا را با عصای خود تشویق می کنم. اگر ایتالیا برنده شود من باید به هوا پریده و با همه جشن بگیرم. همسرم مدام به من می گوید مواظب باش، بنابراین امیدوارم بتوانم روی یک پا بپرم. من به بچه ها خواهم گفت که در کنار آنها و در زمین هستم."

دیدگاه‌ها