کد خبر : 1766909 | 19 تیر 1400 ساعت 11:29 | 43K بازدید | 2 دیدگاه

خاطره عجیب حمید درخشان؛

درخشان: طارمی بعد از سه روز غذا نخوردن از حال رفت!

حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس در برنامه صبحگاهی به مرور یک خاطره عجیب پرداخت.

درخشان: طارمی بعد از سه روز غذا نخوردن از حال رفت!

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان پیشکسوت و سرمربی سابق پرسپولیس به مرور خاطرات زمان حضورش در این تیم و روزهای عجیب اردوی پرسپولیس پرداخت.


او در مورد مهدی طارمی ستاره پورتو گفت: مهدی طارمی سر تمرین از حال رفت و پرسیدم مشکلش چه بوده و گفتند سه روز غذا نخورده است! ما آن موقع پول و پرداختی هم نداشتیم و خیلی مشکلات داشتیم که عنوان نکردیم.

 

درخشان افزود: نتوانسته بود غذا تهیه کند چرا که از باشگاه دریافتی نداشته است و مدیرعامل ما در حبس بود نمی‌توانست پول پرداخت کند. وزارت ورزش هم کمک نمی‌کرد و علاوه بر آن با اسپانسر هم مشکل داشتیم. ولی ما آن تیم را اداره کردیم و نگه داشتیم بعد هم جا به جا شدیم و گفتند با وجود اینکه تیمت صدر گروهش در آسیا با ۹ امتیاز بوده ولی استعفا بده و برو ما میخواهیم آقای برانکو را بیاوریم و گفتیم چشم و رفتیم.

 

او در مورد عصر طلایی پس از رفتنش و دستاوردهای دوران حضورش عنوان کرد: از بابت عصر طلایی پرسپولیس خوشحالم ولی ما باید به داشته هایمان بها دهیم. اگر به یحیی هم فرصت داده نشود نمی‌تواند خودش را نشان دهد. این یک واقعیت است و ما به مردم احترام می‌گذاریم ولی چشم هایمان را روی همه چیز نبندیم. تیم من بعد از سال‌ها استقلال را برد بعد از سال ها داشت پیشرفت می‌کرد و گفتند می‌خواهیم مربی خارجی بیاوریم.

دیدگاه‌ها