کد خبر : 1766915 | 19 تیر 1400 ساعت 11:43 | 10.6K بازدید | 2 دیدگاه

ببریم حتما در لیگ می‌مانیم 

رابط: من هم می‌توانم اوت بیندازم اما دوست ندارم

بازیکن نفت مسجد سلیمان می گوید باید این تیم را در لیگ برتر حفظ کنند چراکه این تیم تنها دلخوشی یک شهر محروم است.

رابط: من هم می‌توانم اوت بیندازم اما دوست ندارم 

به گزارش ورزش سه، فردین رابط در مورد شکست نفت مسجدسلیمان مقابل پدیده در مشهد با نتیجه یک بر صفر گفت: ما خوب بودیم و موقعیت هم داشتیم اما سر سهل انگاری گل خوردیم . پدیده فقط یک بازیکن خیلی خوب داشت که بازی را با اعتماد به نفس کامل  در دست گرفته بود آن هم امین قاسمی نژاد بود وگرنه بقیه بازیکنانشان از بازیکنان ما برتر نبودند. ما از موقعیت ها استفاده نکردیم وگرنه می توانستیم بازی را ببریم ولی در فوتبال برد و باخت وجود دارد. ما هم چند هفته است نبردیم و فشار رویمان است ولی در کل بازی بدی نبود.


این بازیکن در مورد اوت هایی که در بازی با پدیده انداخت و شبیه اوت های نادر محمدی بود ادامه داد: من اصلا از این اوت ها استفاده نمی کنم چون دوست ندارم بقیه بگویند من فقط همین کار را بلدم ولی به خوبی می توانم اوت بندازم. یک موقع هایی که به کار می آید دوست دارم استفاده کنم. اوت دستی بعضی اوقات به درد می خورد اما همیشه خوب نیست چون بقیه می گویند فلان بازیکن فقط اوت انداختن بلد است. در تمرینات هم اصلا تمرکزی روی اوت انداختن نمی کنم اما اگر کادر فنی بخواهند این کار را می کنم.


بازیکن نفت مسجدسلیمان در مورد دیدار با ذوب آهن عنوان کرد: بازی با ذوب آهن ۶ امتیازی است. آقای مجتبی حسینی هم قبلاً مربی نفت بوده و مطمئنم تیم ما را به خوبی آنالیز می کند اما بچه های ما هم با انگیزه هستند تا جلوی مربی سابقشان خودی نشان دهند اگر ما بتوانیم این بازی را ببریم ماندنمان در لیگ حتمی است و انشالله این تیم را برای هواداران نگه داریم.


رابط در پایان افزود: انشاالله مسئولین به داد تیم برسند خیلی زشت است که هیچ کس سر تمرین نمی آید. نه کسی سراغ این تیم را می گیرد نه دریافتی داریم. من وقتی از استقلال به این جا آمدم و شرایط را دیدم تعجب کردم چرا یک تیم نفتی باید چنین شرایطی داشته باشد؟ ما به خاطر هواداران تمام تلاشمان را می‌کنیم. نفت مسجدسلیمان حتما باید در لیگ برتر بماند زیرا دلخوشی یک شهر محروم است. ما بچه ها به خودمان قول دادیم اول به خاطر هواداران بعد هم خودمان تیم را نگه داریم.

دیدگاه‌ها