کد خبر : 1766917 | 19 تیر 1400 ساعت 11:44 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

استونز: امیدوارم استرلینگ بهترین بازیکن یورو شود

جان استونز، مدافع جوان تیم ملی انگلیس مدعی شد مردم این کشور به عملکرد سه شیرها افتخار می کنند.

استونز: امیدوارم استرلینگ بهترین بازیکن یورو شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس با غلبه بر دانمارک موفق به راهیابی به فینال یورو 2020 شده و برای اولین بار در تاریخ خود به این مهم دست یافت. جان استونز، مدافع میانی انگلیس در نشست خبری پیش از دیدار فینال مقابل ایتالیا حاضر شده و ابراز امیدواری کرد رحیم استرلینگ جایزه بهترین بازیکن مسابقات را از آن خود کند.

 

جان استونز گفت: "همه ما عاشق تیم انگلیس هستیم و با هواداری از این تیم، بزرگ شدیم. مردم علاقمند به سبک بازی ما و دفاع از تیم ملی انگلیس هستند و این لحظه ای خاص برای ما به شمار می آید. من فکر می کنم این همان دستاوردی است که ما باید به عنوان یک بازیکن به آن افتخار کنیم.

 

1621172

 

عملکرد گرت ساوت گیت؟ من فکر می کنم گرت در تیم فرهنگ فوق العاده ای بنا کرده و همبستگی فراوانی وجود دارد. ساوت گیت با توانایی بالای خود چه به عنوان سرمربی و چه یک فرد، آرامش بالایی به تیم تزریق کرده است.

 

ساوت گیت به شکل فوق العاده ای قادر به حفظ آرامش خود است و با تکیه بر این ویژگی تیم را از مراحل دشوار عبور می دهد.  وقتی برای اولین بار بازی ما به وقت اضافی کشیده شد، هیچ کس نترسید و ما خونسردی خود را حفظ کرده، به برنامه خود ادامه دادیم و در نهایت خوب هم نتیجه گرفتیم.

 

درخشش رحیم استرلینگ؟ من از طرفداران بزرگ رحیم بوده و دوست دارم او عنوان بهترین بازیکن مسابقات را کسب کند. به آنچه او برای ما انجام داده و رفتار فداکارانه استرلینگ پرداخته نشده، اما او تهدید بزرگی برای حریفان محسوب می شود و ما بازیکنان انگلیس متوجه این موضوع هستیم. نیمکت نشینی در سیتی؟ وقتی همه چیز خوب پیش نمی رود باید راهی برای بهبود شرایط پیدا کنید و رحیم این کار را در داخل و خارج از زمین انجام داد."

دیدگاه‌ها