کد خبر : 1766935 | 19 تیر 1400 ساعت 13:01 | 11.4K بازدید | 4 دیدگاه

اسکالونی: رویای هر آرژانتینی غلبه بر برزیل است

لیونل اسکالونی، سرمربی آلبی سلسته برتری برابر برزیل در خاک این کشور را رویای مردم آرژانتین توصیف کرد.

اسکالونی: رویای هر آرژانتینی غلبه بر برزیل است

به گزارش "ورزش سه"، بامداد فردا دیدار حساس و کلاسیک برزیل و آرژانتین در چارچوب رقابت های کوپا آمه ریکا برگزار می شود. آلبی سلسته از زمان حضور لیونل مسی در ترکیب خود هرگز موفق به فتح یک تورنمنت ملی نشده و حالا بهترین فرصت برای قهرمانی آرژانتین فرا رسیده است. لیونل اسکالونی در نشست خبری قبل از این دیدار حاضر شده و مدعی شد قهرمانی کوپا آمه ریکا رویای او و بازیکنانش خواهد بود.

 

لیونل اسکالونی گفت: "فینال یک مسابقه مهم است، اما شما باید با آرامش و احتیاط وارد میدان شده و برای پیروزی باید تمام تلاش خود را انجام دهید، اما هیچ گونه اضطراب و استرسی نداشته باشید. این فقط یک مسابقه فوتبال است و ویروس کرونا به ما آموخت که فوتبال اهمیت دارد، اما مهمترین مسئله نیست.

 

1621190

 

انتقام شکست در نیمه نهایی سال 2019؟ من به دنبال انتقام نبوده و من به کاری که انجام داده ایم اعتقاد دارم. من به این پروژه ایمان داشته و مطمئنم وقتی به فینال رسیده ایم یعنی در بهترین شرایط ممکن قرار داشته ایم. ما می دانیم که برزیل چگونه تیمی است، ما اقدامات احتیاطی لازم را انجام داده و به دنبال صدمه زدن به حریف هستیم.

 

من فکر نمی کنم سناریویی بهتری از بازی با برزیل در استادیوم ماراکانا وجود داشته باشد. این دیدار یک آرزو برای هر جوان آرژانتینی بوده و همه مردم آرژانتین می خواهند پیروزی ما در برزیل را ببینند. بازیکنان قدیمی آلبی سلسته به تجربه خود را در تیم ملی به بازیکنان دیگر منتقل کرده اند و من از روز اول احساس کردم آرژانتین تبدیل به تیم دیگری شده است. ما به دنبال رویاپردازی بوده و می خواهیم عنوان قهرمانی کوپا را برای تیم ملی آرژانتین کسب کنیم."

دیدگاه‌ها