کد خبر : 1766946 | 19 تیر 1400 ساعت 13:54 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

به عنوان یکی از سه بزرگسال تیم؛

نگاه ویژه فدراسیون فوتبال آلمان به ندیم امیری

فهرست تیم ملی فوتبال آلمان برای حضور در المپیک 2020 توکیو منتشر شد و ندیم امیری بازیکن افغانستانی الاصل آلمانی نیز در این فهرست هست.

نگاه ویژه فدراسیون فوتبال آلمان به ندیم امیری

به گزارش "ورزش سه"، اشتفان کونتس، سرمربی تیم ملی المپیک آلمان 19 بازیکن را برای شرکت در رقابت‌های المپیک توکیو به اردوی این تیم دعوت کرده است؛ بازیکنانی که در میان آنها ندیم امیری بازیکنی که تبار او به افغانستان بازمی گردد نیز دیده می شود. البته او در آلمان به دنیا آمده و قراردادی 5 ساله با بایرلورکوزن دارد.


 
بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:
دروازه بانان: اسوند برودرسن - یوکاهاما، فلورین مولر - اشتوتگارت، لوکا پلوگمان - وردربرمن
مدافعان: بنجامین هنریکس – لایپزیگ، آموس پیپر - آرمینیا بیلفلد، دیوید راوم - هوفنهایم، جوردن توروناریگا - هرتا برلین، فلیکس اودوئوکای(آگزبورگ)، یوشا فاگنومان - هامبورگ
هافبک‌ها: ندیم امیری - بایرلورکوزن، ماکسیمیلین آرنولد – ولفسبورگ، نیکلاس دورش - خنت، اسماعیل جیکوبز - کلن، ادوارد لوون – بوخوم، آرنه مایر - هرتابرلین، آنتون استاش - گروترفورس
مهاجمان: مکس کروزه - اونیون برلین، مارکو ریچتر - آکزبورگ، سدریک توچرت - اونیون برلین

 

گفتنی است مکس کروزه، ندیم امیری و ماکسیمیلین آرنولد سه بازیکن بزرگسال تیم ملی آلمان در این تورنمنت خواهند بود. آلمان در گروه D رقابت ها با برازیل، عربستان و ساحل عاج همگروه خواهد بود.
امیری در حال حاضر 24 ساله است و در رده های مختلف تیم ملی فوتبال آلمان نیز سابقه حضور دارد. این تصمیم فدراسیون فوتبال آلمان نشان می دهد که آنها در سال های آینده، حساب ویژه ای روی توانایی های این سه بازیکن باز کرده اند و سعی دارند و با مشارکت دادن آنها در تورنمنت های مختلف، آنها را آبدید روزهای سخت نظیر جام ملت های اروپا و جام جهانی کند.

دیدگاه‌ها