کد خبر : 1766952 | 19 تیر 1400 ساعت 14:07 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

مبعلی: تا دقیقه نود چیزی معلوم نیست

ایمان مبعلی مربی تیم بادران عقیده دارد تا دقیقه نود آخرین روز لیگ دسته اول تکلیف هیچ چیز مشخص نیست.

مبعلی: تا دقیقه نود چیزی معلوم نیست

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله دو هفته تا پایان رقابت‌های لیگ یک نتایج دو تیم بادران و هوادار باعث شد تا این رقابت‌ها با حساسیت‌های بیشتری در هفته‌های پایانی ادامه پیدا کند و حالا پنج تیم مدعی صعود هستند. نکته این‌جاست که چهار تیم هوادار، مس کرمان، شاهین بوشهر و فجر سپاسی بازی‌های رو در رو دارند و این بهترین فرصت برای بادران است تا با پیروزی مقابل رایکای بابل صعود خود را به لیگ برتر تقریبا قطعی کند.

 

ایمان مبعلی ملی‌پوش سابق ایران که یکی از مربیان تیم بادران است در این باره می‌گوید: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و همه آماده بازی رایکا هستیم که تیم بسیار قابل احترامی است و سرمربی آن پیروز قربانی است و می‌تواند یقه هر تیمی را بگیرد. با این حال ما باید از قرعه‌ای که نصیب‌مان شده استفاده کنیم و  با توجه به بازی رو در روی چهار تیم دیگر مدعی صعود با بردی که در این بازی به دست می‌آوریم شانس خود را برای صعود بالا ببریم. ضمن این‌که ما در هفته آینده هم باید به انزلی برویم و کار ساده‌ای نداریم.

مبعلی با اشاره به شرایط عجیب و غریب جدول می‌گوید: الان مربیان خوب و با تجربه‌ای و همچنان مربیان جوان و آینده دار جنگ سختی برای صعود دارند و امیدوارم ما جواب زحمت‌مان در این مدت را بگیریم و مجموعه بادران نیز پس از سرمایه گذاری درست و منطقی که در فوتبال داشته جشن صعود بگیرد و تیم به لیگ برتر صعود کند. بچه‌ها هم این موضوع را درک کردند و برای پیروزی در دوبازی آینده تلاش خواهند کرد.

 

مبعلی درباره پیش‌بینی‌اش از تیم‌های صعود کننده گفت: طبیعتا دوست دارم تیم خودم به عنوان صدرنشین صعود کند و تیم دوم هم از بین چهار تیم دیگر انتخاب خواهد شد که نتایج این هفته تاثیر زیادی در معرفی تیم صعود کننده خواهد داشت و البته مطمئنم تا دقیقه نود بازی هفته بعد هیچ چیز مشخص نیست و ما یک لیگ بسیار پر هیجان را به پایان خواهیم برد. امیدوارم هر تیم توانایی و شایستگی فنی بیشتری دارد به لیگ برتر صعود کند.

دیدگاه‌ها