کد خبر : 1766964 | 19 تیر 1400 ساعت 15:52 | 19K بازدید | 11 دیدگاه

لیونل اسکالونی:

قهرمان هم نشویم، مسی بهترین بازیکن تاریخ است

سرمربی تیم ملی آرژانتین معتقد است عدم موفقیت این تیم در فینال کوپا آمه ریکا، حقیقت در مورد لیونل مسی را تغییر نخواهد داد.

قهرمان هم نشویم، مسی بهترین بازیکن تاریخ است

به گزارش "ورزش سه"، بامداد فردا تیم های ملی آرژانتین و برزیل دیدار نهایی کوپا آمه ریکا را برگزار خواهند کرد. برزیل مدافع عنوان قهرمانی است و به عنوان میزبان، شانس اول پیروزی محسوب می شود ولی آرژانتین با لیونل مسی قطعا حریفی بسیار دشوار خواهد بود.

بازی فردا می تواند اولین قهرمانی مسی با آلبی سلسته هم باشد. او هنوز نتوانسته با تیم ملی کشورش به قهرمانی دست پیدا کند و برخی معتقدند بدون عنوان ملی، مسی نمی تواند ادعای بهترین بودن داشته باشد.

 

 

1621198

 

 

لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین در نشست خبری بازی فینال و در مورد مسی گفت:« چه قهرمان شویم، چه نشویم، لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال باقی خواهد ماند. او به این جام برای اثبات چنین حقیقتی نیاز ندارد . مسی نیاز نیست خودش را به کسی ثابت کند. این را حتی رقبا هم می دانند. واضح است که هدف اول خود مسی مثل همه آرژانتینی ها قهرمانی است و می خواهیم با تمام قوا برابر برزیل حاضر شویم.

مدت هاست ما در یک حباب قرار داریم تا نه کسی به کرونا مبتلا شود و نه اتحاد و انسجام تیمی از بین برود. حالا هم که به فینال رسیده ایم، می خواهیم قدم نهایی را محکم برداریم.»

 

 

1620816

دیدگاه‌ها