کد خبر : 1766968 | 19 تیر 1400 ساعت 18:15 | 13K بازدید | 3 دیدگاه

توصیه‌های فابرگاس برای غلبه بر زوج دفاعی ایتالیا

ستاره سابق تیم ملی اسپانیا در فینال یورو 2020 هوادار انگلیس است.

توصیه‌های فابرگاس برای غلبه بر زوج دفاعی ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در ورزشگاه ومبلی، یورو 2020 به ایستگاه پایانی خواهد رسید و تیم های ملی انگلیس و ایتالیا دیدار فینال را برگزار خواهند کرد.

ایتالیا با غلبه بر اسپانیا در ضربات پنالتی به بازی نهایی رسیده و انگلیس هم در دیداری جنجالی توانست 2-1 بر دانمارک پیروز شود.

انگلیس پس از جام جهانی 1966 که توانست در ومبلی جام را بالای سر ببرد، دیگر نتوانسته به موفقیت دست یابد و این نخستین فینالش پس از بیش از نیم قرن محسوب می شود. برای بازی فردا مهاجمان انگلیس مقابل یکی از بهترین زوج های دفاعی تاریخ فوتبال یعنی جورجوکیه لینی و لئو بونوچی کار سختی پیش رو خواهند داشت.

 

 

1613068

 

 

سسک فابرگاس ستاره سابق تیم ملی اسپانیا که سابقه سال ها بازی در لیگ برتر انگلیس را دارد، در مصاحبه با تلگراف به صحبت در مورد نقاط ضعف این زوج دفاعی موفق پرداخت و گفت:« کیه لینی و بونوچی در زود رسیدن به توپ مهارت دارند و عاشق این هستند که خیلی سریع تر از مهاجمان حریف توپ را تصاحب کرده و مانع خلق موقعیت شوند ولی هر دو از ارسال توپ های بلند که پشت سرشان فرود می آید، متنفرند. معتقدم اینجا نقش رحیم استرلیگ حائز اهمیت است. او با سرعت بالای خودش و نفوذهای ویرانگری که دارد می تواند این زوج را با دردسر زیادی مواجه کند. به خصوص اگر از جناحین شروع به فرار کند.»

 

 

1619456

 

 

فابرگاس ادامه داد:« به گل موراتا برابر ایتالیا نگاه کنید یا به موقعیت که اویارزابال صاحبش شد. فضای کوچکی همیشه پشت مدافعان ایتالیا وجود دارد و اگر مهاجمان انگلیس به عمق بزنند، می توانند صاحب شانس شوند. میسون مونت و هری کین همراه استرلینگ اگر به خوبی از سوی فیل فودن و گریلیش صاحب توپ شوند، می توانند ایتالیا را آزار دهند. خط حمله انگلیس بزرگترین نقطه قوت این تیم است.»

 

دیدگاه‌ها