کد خبر : 1766979 | 19 تیر 1400 ساعت 15:36 | 26.3K بازدید | 10 دیدگاه

واکنش معدنچی به حواشی اخیر در پرسپولیس

بازیکن اسبق پرسپولیس مدعی است صحبت‌ها و حواشی چند وقت اخیر تنها در راستای برهم زدن تمرکز پرسپولیس بوده است.

واکنش معدنچی به حواشی اخیر در پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، مهرزاد معدنچی هافبک اسبق تیم ملی و پرسپولیس که اکنون در کادرفنی فجرسپاسی در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل شانس صعود به لیگ برتر را دارد، مدعی است که تیمش قادر خواهد بود در صورتی که دو هفته پایانی در سلامت برگزار شود به لیگ برتر صعود کند.

 

معدنچی درباره بازی امروز پرسپولیس مقابل آلومینیوم می‌گوید: آلومینیوم سال اولی است که در لیگ حضور دارد و توانسته نتایج قابل قبولی را بگیرد. پرسپولیس به طور حتم کار سختی در برابر این تیم دارد اما کلید قهرمانی این تیم در این فصل پیروزی در برابر آلومینیوم خواهد بود که ان‌شااله این اتفاق رقم خواهد خورد.

 

معدنچی در خصوص حواشی به وجود آمده در هفته های اخیر علیه پرسپولیس گفت:  یکی از حربه‌های که می‌شود یک تیم را خراب کرد و آن را به حاشیه برد این است که در مورد داوری صحبت کنند. در ایران که پا را فراتر گذاشته‌اند و آن را به وزیر هم ربط می‌دهند. باید قبول کنید که پرسپولیس شرایط خوبی دارد و نه تنها بهترین تیم ایران است بلکه یکی از برترین تیم های آسیاست. شما حریف پرسپولیس در زمین نمی‌شوید و باید دست به این کارها بزنید. معلوم است که برای فرار از کم کاری خود موفقیت های این تیم را به دولت و وزیر ربط می‌دهید.

وی ادامه داد: پرسپولیس فوتبال بازی می‌کند شما زورتان به این تیم نمی‌رسد پس باید حاشیه درست کنید. از کادرفنی تا بازیکنانی که در این تیم بازی می‌کنند افراد بزرگ و توانمندی هستند و نمی‌گذارند این حواشی اثر گذار باشد و در نتیجه ثمره آن موفقیت این تیم است. حالا که پرسپولیس در رقابت تنگاتنگی با سپاهان قرار دارد هر کاری می‌کنند تا این تیم قهرمان نشود. با شناختی که من از یحیی گل محمدی، افشین پیروانی، کریم باقری و حتی سید جلال دارم مطمئن باشید آنها نمی‌گذارند حاشیه ها دردسر درست کند و پرسپولیس برای پنجمین سال متوالی قهرمان لیگ می‌شود.

 

معدنچی درباره برد تیمش (فجرسپاسی) برابر هوادار که باعث صدرنشینی انها در فاصله دو هفته پایانی لیگ دسته اول شده می‌گوید: ما عملکرد خوبی در این بازی داشتیم و به دو گل هم رسیدیم. در دقایق پایانی ما را به خوبی تحت فشار گذاشتند اما خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز ارزشمند را در این بازی کسب کنیم. بازیکنان باید بدانند در چه جایگاهی قرار دارند آنها زحمات زیادی کشیده‌اند و هنوز هیچ چیز تمام نشده و ما تا لیگ برتری شدن 2 فینال سخت دیگر را پیش روی خود داریم و امیدوار هستم بتوانیم بعد از مدت ها شهر شیراز را در لیگ برتر صاحب نماینده کنیم. خیلی از تیم ها هستند که پاک بازی می‌کنند. در این فصل که در فجر حضور داشتم به خوبی این موضوع را دیده‌ام. امیدوارم حالا که به هفته‌های پایانی لیگ نزدیک می‌شویم کارگروه ویژه‌ای برای دو هفته پایانی در نظر بگیرند تا حق کسی ضایع نشود.

 

دیدگاه‌ها