کد خبر : 1766991 | 19 تیر 1400 ساعت 16:31 | 6K بازدید | 2 دیدگاه

گوهری- مسجدسلیمان و فرار از سقوط برابر ذوب آهن

دروازه‌بان باتجربه نفت مسجدسلیمان امیدوار است تیمش امروز بار دیگر موفق به تکرار کلین شیت برابر ذوب آهن شود تا آنها از منطقه سقوط فرار کنند.

گوهری- مسجدسلیمان و فرار از سقوط برابر ذوب آهن

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن یکی از باسابقه‌ترین تیم‌های لیگ برتر همچنان فصل را در منطقه سقوط دنبال می‌کند و در فاصله کوتاه باقیمانده تا پایان فصل امیدوار است با کسب نتایج لازم خصوصا برابر رقبای مستقیم خود از منطقه سقوط فرار کند. شاگردان مجتبی حسینی امروز در دیداری حساس برابر نفت مسجدسلیمان قرار خواهند گرفت. تیمی که هدایت آن در نیم فصل اول برعهده مجتبی حسینی بوده و شناخت کافی از این حریف خواهد داشت.

 

احمد گوهری، دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان یکی از بازیکنانی است که محمود فکری امید زیادی به عملکرد او در این جدال خواهد داشت. گوهری گلر مسجدسلیمانی که در بازی قبلی به ترکیب نفت بازگشته است، اکنون در تقابل با ذوب آهن امیدوار است تیمش را به نتیجه لازم و تکرار کلین شیت در بازی رفت برساند و آنها از منطقه سقوط فرار کنند. او در این فصل 10 بار در ترکیب تیمش به میدان رفته و موفق به ثبت 5 کلین شیت شده و باید دید در این بازی فوق حساس قادر به نمایش موفق برابر خط هجومی ذوب آهن خواهد شد تا محمود فکری و دیگر بازیکنان این تیم به نتیجه مدنظر خود برای بقا دست یابند یا خیر.

دیدگاه‌ها