کد خبر : 1766996 | 19 تیر 1400 ساعت 17:15 | 31.1K بازدید | 16 دیدگاه

مقابل دیوار بلند سلسائو

مسی انتقام می‌خواهد؛ جبران 14 سال اشک و حسرت

بامداد فردا لیونل مسی با آرژانتین یک هدف بزرگ دارد؛ پیروزی بر برزیل و شکستن طلسم ناکامی در فینال ها.

مسی انتقام می‌خواهد؛ جبران 14 سال اشک و حسرت

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی بامداد فردا بزرگترین چالش خود با آلبی سلسته در چند سال اخیر را پیش رو دارد. او پس از 5 سال بار دیگر به فینال کوپا آمه ریکا رسیده و این بار باید بر برزیل میزبان پیروز شود. مسی دیگر مسی سه سال پیش در جام جهانی 2018 نیست که جام را با سری پایین ترک کرد. او تا به اینجای تورنمنت با 4 گل و 5 پاس گل بهترین بوده و به خوبی نقش یک رهبر و کاپیتان را برای تیمش ایفا کرده است.

این بهترین لیونل مسی است که تاکنون در پیراهن آرژانتین دیده ایم حتی بهتر از جام جهانی 2014 و شاید دیگر زمانش رسیده است که او به ناکامی هایش با تیم ملی پایان دهد.

 

 

1620464

 

 

لیونل مسی با آرژانتین سابقه حضور در سه فینال کوپا آمه ریکا و یک فینال جام جهانی را دارد و در همه آنها نیز ناکام مانده است. نه تنها آرژانتین در فینال ها مغلوب شده که حتی نتوانسته یک گل نیز به ثمر برساند. لیونل مسی به عنوان امید اول کشورش، در تمامی این فینال ها در امر گلزنی توفیقی نداشته است.

 

مسی اولین فینال خود با آرژانتین را سال 2007 تجربه کرد. در بازی نهایی کوپا آمه ریکا، برزیل 3-0 بر مسی و یارانش پیروز شد و جام را بالای سر برد.

سپس فینال جام جهانی 2014 برابر آلمان که ژرمن ها با گل ماریو گوتزه پیروز شدند و دست مسی از جام کوتاه ماند.

 

 

1621200

 

 

سال 2015 آرژانتین پس از 8 سال بار دیگر به فینال کوپا آمه ریکا رسید ولی برابر شیلی میزبان در ضربات پنالتی شکست خورد. یک سال بعد در کوپا آمه ریکا سنتناریو که در ایالات متحده برگزار شد، بازهم شیلی در ضربات پنالتی بر آرژانتین پیروز شد و مسی با اشک و گریه شاهد جشن قهرمانی شیلی بود.

 

مسی و آرژانتین به دنبال شکستن طلسم خود در فینال ها هستند، این اتفاق فردا رخ خواهد داد؟

دیدگاه‌ها